اسکانو
جاذبه‌های گردشگری ایران

سفرهای نوروزی، جاذبه‌های گردشگری ایران (سری سوم)

همان‌طور که می‌دانید در سری مطالب سفرهای نوروزی، جاذبه‌های گردشگری ایران، قصد به معرفی جاذبه‌های دیدنی از شهرهای مختلف کشورمان داشته‌ایم. ازاین‌رو برای مشاهده فهرستی از جاذبه‌های گردشگری شهرستان‌های مختلف کشورمان می‌توانید به مطالب قبلی مراجعه کرده و در جهت تصمیم‌گیری بهتر اقدام کنید.

جاذبه‌های گردشگری شیراز

شیراز مهد شعر و ادب، شهری بسیار زیبا که محال است به آنجا سفرکرده و از سفر خود پشیمان شوید! پیشنهاد می‌کنیم برای یک‌بار هم که شده از این شهر تاریخی و بسیار زیبای کشورمان دیدن کرده و لذت یک سفر جذاب را به خود و خانواده هدیه کنید. مطمئن باشید، شیراز آن‌قدری زیبا با جاذبه‌های دیدنی فراوان بوده که حتی تعطیلات نوروز نیز برای دیدنشان کم است.

ازجمله جاذبه‌های گردشگری شیراز می‌توان به آبشار مار گون – آتشکده کازرون – آرامگاه حافظ – آرامگاه سعدی – آرامگاه شیخ ابواسحاق کازرونی – آرامگاه مادر نادرشاه – ارگ کریم‌خانی – بازار قیصریه لار – بازار وکیل – باغ ارم – باغ دلگشا – باغ عفیف‌آباد – باغ نظر – برم دلک – بند امیر – بهشت گمشده – بیشاپور – پاسارگاد – تخت جمشید – تنگ چوگان – تمب بت – تنگه بلاغی – حمام وکیل – دارابگرد – دریاچه پریشان – دشت برم – قلعه اژدها پیکر – قلعه انگشت‌گبری سروستان – قلعه دختر فیروزآباد – غار شاپور – پیکره شاپور یکم – لیدوما – کاخ سروستان – کاخ اردشیر بابکان – کعبه زرتشت – مسجد وکیل – نارنجستان قوام – نقش رجب – نقش رستم – هرایرز اشاره کرد.

سوغات این شهر زیبا صنایع‌دستی از قبیل خاتم‌کاری فارس، نقره‌کاری، سفال سازی، منبت‌کاری و قالی‌بافی به همراه عرقیات و شربت‌های طبیعی ازجمله عرق شاتره، نسترن، بیدمشک، اترج، تارونه، بهار نارنج، نعنا چهل گیاه، کاسنی، شربت به لیمو و نارنج، گاوزبان و کیالک می باشند.

برای مشاهده آگهی‌های اجاره روزانه در شیراز کلیک کنید.

جاذبه‌های گردشگری سرعین

سرعین شهری در ۳۰ کیلومتری غرب اردبیل است که به آب گرمش معروف بوده و به دلیل آب‌وهوای خنک اغلب میزبان تعداد مسافران زیادی در فصول گرم سال هست. این شهر زیبا دارای جاذبه‌های گردشگری همچون آبگرم سبلان سرعین ـ آبگرم بس باجلار سرعین ـ آبگرم گاومیش گلی سرعین ـ دهکده صخره‌ای باستانی ویند کلخوران ــ تپه باستانی آناهیتا ـ پیست اسکی آلوارس و طبیعت زیبای سبلان هست که عامل اصلی در جذب توریست هست.

جاذبه‌های گردشگری بروجرد

شهرستان بروجرد به‌واسطه بافتی تاریخی و بناهای منحصربه‌فرد یکی از نقاط پرجاذبه در استان لرستان بوده و هرساله میزبانی برای تعداد بالایی از مسافران نوروزی است. بیشترین آثار تاریخی در این استان مربوط به دوران قاجار بوده و برخی از بناهای موجود دارای ارزش تاریخی بسیار بالایی هستند. در سفر به این شهرستان زیبا می‌توانید از مسجد جامع بروجرد، امامزاده جعفر بروجرد، مسجد امام (سلطانی سابق)، آبشار ونایی، تنگه کپرگه، پارک فدک، تپه چغا، تالاب بیشه دالان، شاهزاده ابوالحسن، رود سزار، مراسم عروسی روستای دره صیدی، خانه حاج افتخارالاسلام، خانه حاج افتخارالاسلام، پارک شهید بهشتی بروجرد، مسجد قلعه بروجرد، پل چالانچولان، پل قلعه حاتم و … دیدن فرمایید.

 

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]