اسکانو
جاذبه های گردشگری ایران

سفرهای نوروزی، جاذبه های گردشگری ایران (سری دوم)

در مطلب گذشته جاذبه های گردشگری استان های زیبایی از کشورمان همچون اصفهان، مشهد و بوشهر را برای شما معرفی کردیم. امید است با استفاده از سری مطالب سفرهای نوروزی، جاذبه های گردشگری ایران، بتوانید در مدت زمانی کوتاه بهترین تصمیم برای سفر را گرفته، و در ایام عید نوروز تعطیلاتی به یاد ماندنی برای خود و خانوادتان رقم بزنید.

جاذبه های گردشگری محلات

شهرستان محلات هر ساله میزبان گردشگران بسیار زیادی خصوصا در ایام عید نوروز می باشد. این شهرستان به دلیل تولید گل و سرسبزی های بی نظیرش معروف شده، و علاوه بر داشتن آب و هوایی بسیار خوش، دارای جاذبه های گردشگری همچون غار آزاد خان، امامزاده شاهزاده موسی، آبگرم محلات، قلعه جمشیدی، پل باقر آباد، آتشکده آتشکوه، ستون‌های خورهه می باشد. از جمله سوغاتی های معروف این شهرستان می توان به حلوای سنتی محلات با اسم حلوا ارده اشاره کرد. این شهرستان دارای صنایع دستی میشه جوال بافی، قالی بافی و گیوه دوزی نیز می باشد.

جاذبه های گردشگری ایران

جاذبه های گردشگری کاشان

کاشان شهری بسیار زیبا و تاریخی بوده که بیشترین دلیل معروفیت آن به گل و گلاب برمیگردد. این شهرستان زیبا دارای جاذبه های گردشگری همچون مسجد جامع، مسجد آقابزرگ، آتشکده نیاسر، غار تالار، کاروان سرای مرنجاب، باغ و حمام فین می باشد. اگر قصد سفر به این شهر زیبا را دارید می توانید در برگشت کلوچه، گلاب و روغن نباتی کاشان را تهیه کرده و به عنوان سوغاتی به شهر خود ببرید.

جاذبه های گردشگری ایران

جاذبه های گردشگری بندرعباس

به سادگی می توان گفت برای سفر به نیمه جنوبی کشور بهترین زمان همان تعطیلات نوروز بوده که هنوز هوا آنچنان گرم نشده است. بندرعباس شهری بسیار زیبا با نخل های فراوان بوده که از طریق دریا می توانید به جزیره های مجاور نیز سفر کرده و تعطیلاتی به یاد ماندنی برای خود و خانواده رقم بزنید. از جمله جاذبه های گردشگری در این شهر زیبا می توان به حمام گله داری، مسجد گله داری، معبد هندوها، مسجد جامع دلگشا، امامزاده شاه محمد تقی، صید مشتا – سواحل بندرعباس، برکه های باران، امامزاده سید مظفر، حمام گپ، محله باستانی سورو، کلاه فرنگی، موزه بزرگ بندرعباس، قلعه فین پل لاتیدان و مجموعه توریستی گنو اشاره کرد.

اگر تصمیم دارید به بندر عباس سفر کنید برای مشاهده آگهی‌های اجاره روزانه در بندر عباس کلیک کنید.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]