اسکانو
دکوراتور

شما می‌توانید دکوراتور حرفه‌ای خانه خودتان باشید

تکنولوژی پیشرفت بسیاری کرده و امروزه اینترنت در دست همه وجود دارد، از پیر گرفته تا جوان و حتی بسیاری کودکان این روزها گوشی و تبلت به دست در حال چرخیدن در اینترنت و دنیای مجازی بوده و امروزه یکی از راه‌های یادگیری در هر مسائلی اینترنت به‌حساب می‌آید. در وب‌سایت‌های مختلف راهکارهای متفاوتی برای طراحی دکوراسیون وجود دارد؛ شما به‌سادگی می‌توانید سری به وبلاگ اسکانو زده و مطالب مختلف از طراحی دکوراسیون و چیدمان مناسب برای هر منزلی را فرابگیرید و سپس با صرف هزینه‌های کمی آن‌ها را مطابق با سلایق خود در خانه‌تان پیاده‌سازی کنید و دکوراتور خانه خود باشید؛ اما همواره این سؤال برای همه افراد وجود دارد که طراحی دکوراسیون شان را خود انجام دهند و یا به کاردان آن بسپارند؟

شما زمانی که خودتان دست بکار می‌شوید، نتیجه‌ای را برای دکوراسیون رقم می‌زنید که کاملاً گویای سلایق و شخصیتتان است، خانه خود را شخصی‌سازی کرده‌اید و هر آنچه خودتان دوست داشته‌اید در آن پیاده‌سازی کرده‌اید، با این کار وقت زیادی صرف توضیح دادن علاقه‌هایتان به طراحان داخلی نکرده‌اید و از این نظر صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌هایتان کرده‌اید. استخدام یک طراح هزینه‌هایی بالا برای شما خواهد داشت که در صورت عدم موجودی کافی با مشکل مواجه خواهید شد؛ ازاین‌رو زمانی که طراحی دکوراسیون را خودتان انجام دهید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی بسیاری کرده‌اید.

یادتان باشد زمانی که طراحی دکوراسیون را خودتان انجام می‌دهید پس به‌طور اصولی از قوانین چیدمان و دکوراسیون اطلاع کافی ندارید، چراکه تخصص شما این نیست؛ پس امکان این وجود دارد که پس از صرف برخی از هزینه‌ها نتیجه‌ای که تصور داشته‌اید را نبینید! و یا اگر اشتباهی در تغییر دکوراسیون شما ایجاد شود آنگاه باید هزینه‌های بیشتری صرف کنید تا آن را به شکلی دیگر درآورید.

زمانی که طراح داخلی استخدام می‌کنید این امکان برای شما ایجادشده تا از متریال و ایده‌های نوین امروزی به‌سرعت مطلع شوید. این طراحان می‌توانند مواد و مصالح و حتی نوعی از وسایل را برای شما آماده کنند که در کمترین زمان دکوراسیونی با سبک و سیاق زندگی و سلایق خود داشته باشید که با بودجه شما هماهنگی بسیاری داشته باشد؛ درحالی‌که شما خودتان باید مدت‌ها پرس‌وجو کنید تا وسایل و متریال موردنظر خود را باقیمتی مناسب با بودجه خود انتخاب کنید.

این طراحان می‌توانند به شما مشورت دهند که آیا ایده‌ها و سلایقتان به محل زندگی و دکوراسیون کلی خانه شما هماهنگی دارد یا خیر… اما یکی از معایب استفاده از طراح این است که اگر فردی باتجربه را انتخاب نکنید قطعاً نتیجه نهایی با سلایق شما تفاوت بسیاری داشته و این‌گونه در وقت و هزینه خود اتلاف داشته‌اید! یادتان باشد، درزمینهٔ طراحی دکوراسیون اشخاصی هستند که به‌صورت ساعتی مشاوره می‌دهند که از این راه می‌توان هم ایده‌های یک مشاور و طراح خوب را دانست و هم باسلیقه شخصی طراحی دکوراسیون را خود انجام داد! از این طریق هم در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کرده‌اید و هم بهترین انتخاب را برای چیدمان و طراحی داخلی خود داشته‌اید.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]