اسکانو

[:en]طرح پیش فروش واحدهای مسکونی به صورت آزمایشی آغاز شد[:de]

طرح پیش فروش واحدهای مسکونی به صورت آزمایشی آغاز شد

[:]

تصویب طرح پیش‌فروش مسکن در مجلس شورای اسلامی

آخرین اخبار مسکن، محمد هاشم بت شکن مدیر عامل بانک مسکن امروز اعلام کرد که طرح پیش فروش مسکن، قانونی بوده که در مجلس شورای اسلامی تصویب شده است و باید اجرا شود.

برای اجرای این طرح بانک مسکن همراه با متقاضیان و انبوه سازان طرح در تعامل با هم هستند. این مقام مسئول اعلام کرد، تمامی انبوه سازانی که تمایل به پیش فروش واحدهای خود دارند، برای اینکه بتوانند آگهی پیش فروش داشته باشند، باید از وزارت راه و شهرسازی مجوز دریافت کنند، این بدان معناست که انبوه سازان پس از دریافت مجوز مربوطه از طریق کارهای لازم برای نظارت به طرح مذکور، پیش فروش واحد های خود را انجام می دهند؛ بانک مسکن نیز با افتتاح یک حساب امانی در این طرح نقش آفرینی می کند. به این طریق خریدار با توجه به پیشرفت کار خود مبالغ پرداختی را به حساب امانی نزد بانک مسکن واریز می کند، و این بانک نظارت کامل بر برداشت های مبالغ خواهد داشت.

بت شکن همچنین اعلام کرد: این طرح هم اکنون با دو انبوه ساز و به صورت آزمایشی در حال اجرا می باشد، و بازخوردهای اجرای این طرح برای اجرای بهتر و برنامه ریزی مناسبتری جمع آوری می شود.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]