اسکانو
عجیب‌ترین هتل‌های دنیا

عجیب‌ترین هتل‌های دنیا را بشناسید (سری دوم)

در مطلب گذشته برخی از هتل‌های عجیب دنیا را برای شما معرفی کردیم، هتل‌های زیبا و باورنکردنی که هرکدام یکی از جاذبه‌های شهر خود شمرده می‌شوند، و سالیانه گردشگران زیادی را به‌سوی خود جذب می‌کنند. اما کم نیستند هتل‌های جذاب و باورنکردنی که در سراسر دنیا قرار دارند، که ما در مطلب امروز سعی داریم برخی نمونه‌های دیگر را برای شما معرفی کنیم. همراه ما باشید.

هتل کپسولی ژاپن

همان‌طور که می‌دانید، در کشور ژاپن زمینی وسیع برای ساخت بناهای عظیم آن‌چنان وجود ندارد و همین مسئله باعث شده تا طراحان به فکر ساخت هتلی کپسولی بیافتند. این هتل‌های کپسولی به‌اندازه یک نفر جا داشته و هریک از گردشگران می‌توانند به‌سادگی در آن‌ها استراحت کرده و توسط کنترلی میزان روشنایی و درجه حرارت داخلی کپسول را کنترل نمایند.

هتل یخی کانادا

هتل یخی کانادا یکی از نمونه شگفت‌انگیز و جالب از هتل‌ها است که فصل بخصوص خود را داشته و برای ساکن شدن در آن تنها می‌توانید از اولین هفته ماه ژانویه تا آخرین هفته ماه مارس اقدام کنید، چراکه پس‌ازآن این هتل آب خواهد شد! این سازه غول‌آسا جز در سرویس بهداشتی و برخی از اتاق‌ها که دارای سیستم گرمایشی هستند از یخ ساخته‌شده و عموماً دمای موجود در آن‌ها زیر صفر است.

هتل هابیت‌ها (آدم کوچولوها) در نیوزلند

اگر از طرفداران فیلم ارباب حلقه‌ها باشید، پس بارها و بارها این هتل را در فیلم دیده و شاید گاهی اوقات علاقه‌مند بودید که برای یک‌بار هم که شده بتوانید وارد آن شوید. این خانه که در فیلم ارباب حلقه‌ها بانام خانه هابیت‌ها شناخته می‌شد اکنون به‌عنوان یک هتل مورداستفاده قرارگرفته که گردشگران بسیاری هرساله مدتی از روزهای سفر خود را داخل آن‌ها می‌گذرانند.

هتل درختی در جنگل‌های اسکاندیناوی

در سوئد هتل‌ها و اتاق‌هایی ساخته‌شده که در دل جنگل و در قلب درختان است. این نوع از هتل‌ها بیشتر مناسب برای گردشگرانی است که به فضای سبز وزندگی در جنگل علاقه‌مند هستند. جالب است بدانید گردشگران و ساکنان این هتل باید غذای خود را بر روی آتش و هیزم درست کنند و تنها نور شمع وسیله روشنایی آن‌ها خواهد بود.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]