اسکانو
قیمت آپارتمان در شهرک غرب

قیمت آپارتمان در شهرک غرب چقدر است؟

شهرک غرب و یا شهرک قدس تهران یکی از محله‌های شمال غرب تهران است که در تقسیمات شهرداری در منطقه ۲ قرار می‌گیرد. شهرک غرب یکی از معروف‌ترین محله‌های منطقه دو تهران است و به دلیل وجود خانه‌های لوکس و گران جزو محله‌های لوکس و مرفه نشین پایتخت محسوب می‌شود و قیمت آپارتمان در شهرک غرب تا ۳۰ میلیون تومان نیز می‌رسد. داشتن خیابان‌های عریض، معابر مناسب و دسترسی به بزرگراه‌های چمران، نیایش، یادگار امام، همت از مهم‌ترین ویژگی‌های این محله است که آن را به محله‌ای ایدئال برای زندگی تبدیل می‌کند؛ اما سؤالی که در ذهن به وجود می‌آید این است که برای زندگی و خرید آپارتمان در شهرک غرب چه مبلغی باید بپردازید. فایل‌های موجود از آپارتمان‌های قابل معامله در شهرک غرب نشان می‌دهد، ارزان‌ترین آپارتمان در شهرک غرب به مبلغ ۳۳۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان ۱۴ ساله ۵۲ متر است و در حوالی خیابان سپهر شهرک غرب قرار دارد. گران‌ترین واحد مسکونی در میان آگهی‌های شهرک غرب مربوط به خانه‌ای ۱۲ ساله با متراژ ۵۰۰ متری در خیابان هرمزان است که ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ارزش‌گذاری شده است.

اگر گشتی در میان آگهی‌های فروش آپارتمان در شهرک غرب بزنید متوجه خواهید شد ارزان‌ترین واحد باقیمت ۴ میلیون تومان و گران‌ترین واحد به مبلغ ۳۰ میلیون تومان به ازای هر مترمربع قیمت‌گذاری شده‌اند. به‌طور میانگین برای خرید خانه در این محله باید به ازای هر مترمربع مبلغی بین ۸ تا ۱۰ میلیون تومان بپردازید.

قیمت کل (تومان) قیمت هر مترمربع (تومان) متراژ سن بنا

آدرس

۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۴,۰۰۰,۰۰۰ ۱۵۰ ۱۵

فاز ۶

۱,۰۵۶,۰۰۰,۰۰۰

۸,۰۰۰,۰۰۰ ۱۳۲ ۱۴

فلامک شمالی

۱,۳۰۰,۵۰۰,۰۰۰ ۸,۵۰۰,۰۰۰ ۱۵۳ ۱۳

فلامک جنوبی

۱,۳۸۶,۰۰۰,۰۰۰ ۹,۰۰۰,۰۰۰ ۱۵۴ ۲

فاز دو

۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰ ۹,۰۰۰,۰۰۰ ۱۴۰ نوساز

بلوار درختی

۱,۱۸۷,۵۰۰,۰۰۰ ۹,۵۰۰,۰۰۰ ۱۲۵ نوساز

بلوار دریا

۱,۲۳۰,۵۰۰,۰۰۰

۱۱,۴۰۰,۰۰۰ ۱۰۸ ۳

خیابان خوارزم

۹۶۹,۰۰۰,۰۰۰ ۱۷,۰۰۰,۰۰۰ ۵۷

۱۵

خیابان حسن سیف

۴,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱۴۰ ۲۰

خیابان بوستان

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]