اسکانو
خرید مسکن

ماه رمضان بهترین فرصت برای خرید مسکن

همواره در شروع ماه رمضان انتظار می‌رود که حجم معاملات مسکن با کاهش مواجه شود، اما در یک ماه پیش روی با یک فرصت مناسب برای متقاضیان خرید مسکن روبه‌رو خواهیم بود، واسطه‌های قدیمی بازار مسکن به متقاضیان خرید مسکن توصیه می‌کنند در ماه رمضان امسال فرصت را غنیمت شمرده و از شرایط به وجود آمده بیشترین استفاده را داشته باشند.

به دو دلیل خرید مسکن در ماه رمضان امسال توصیه می‌شود، اول اینکه به دلیل کاهش مقطعی حجم معاملات در این ماه عموماً فروشندگان تخفیف بیشتری را اعمال می‌کنند که این مسئله به نفع خریدارانی است که می‌خواهند باقیمتی پایین‌تر ملک را بخرند. از سوی دیگر به دلیل وجود فایل‌های خریدوفروش زیاد در امسال، بازار با کمبود فایل فروش مواجه نخواهد بود و این مسئله به نفع خریداران مسکن است. شرایط به وجود آمده منجر به آن می‌شود که برخی از خریداران در ماه رمضان از بازار خارج‌شده و فرصت به وجود آمده منجر می‌شود تا خریداران دیگر بتوانند فرصت چانه‌زنی بیشتری داشته باشند و تخفیف بیشتری برای خرید ملک موردنظر خود بگیرند؛ اما درهرصورت پیش‌بینی‌های کارشناسان این اعتماد را به افراد می‌دهد که قیمت‌های واحدهای مسکونی در امسال در صورت بروز نوسان نیز از نرخ تورم بالاتر نخواهد بود و این امری است که می‌تواند خبر خوبی باشد برای کسانیکه عجله‌ای برای خرید مسکن در ماه رمضان ندارند!

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]