اسکانو

متقاضیان خرید مسکن تا پایان امسال برای خرید اقدام کنند

با آنکه این روزها صحبت از افزایش قیمت متناسب با نرخ تورم در میان است، اما یکی از کارشناسان مسکن اعلام کرد که توصیه می‌کنیم تمامی متقاضیانی که قصد خرید مسکن را دارند تا پایان سال جاری اقدام کنند، احتمال آنکه افزایش قیمت بالاتر از نرخ تورم در سال آینده باشد بسیار بالاست! با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده تا پایان امسال نرخ افزایش قیمت مسکن نهایتاً 10 درصد خواهد بود که این مبلغ با نرخ تورم متناسب است؛ اما پیش‌بینی‌های انجام شده از سال آینده خبر از افزایش قیمت بیشتر از نرخ تورم را می‌دهد.

به گفته سلطان محمدی تمامی کسانی که قصد خرید مسکن دارند و می‌خواهند وارد این بازار شوند 5 ماه آینده برای آن‌ها فرصت مناسب‌تری بشمار می‌رود، دراین‌بین آن دسته از متقاضیانی که به قصد سرمایه‌گذاری قصد ورود به این بازار را دارند باید بدانند که توصیه می‌شود برای سرمایه‌گذاری فعلاً وارد بازار مسکن نشوند، چراکه سوددهی سایر بازارها از بازار مسکن بیشتر خواهد بود. به گفته این کارشناس مسکن احتمال آنکه در سال آینده افزایش قیمت حتی بیشتر از نرخ تورم داشته باشیم بسیار زیاد است اما این هم به آن بستگی دارد که دولت بتواند در ماه‌های آینده نرخ تورم را در سطح 10 درصد نگه دارد! سلطان محمدی اشاره کرد کسانی که تا پایان امسال اقدام به خریداری مسکن می‌کنند متضرر نشده و وضعیت خرید و فروش ملک تا پایان سال جاری کاملاً در وضعیت آرامی به سر می‌برد.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]