اسکانو
جاهای دیدنی تهران

محبوب‌ترین جاهای دیدنی تهران در سال‌های اخیر

شهر تهران یکی از شهرهای گردشگری ایران است. جاهای دیدنی تهران تنها به اماکن تاریخی آن محدود نمی‌شود بلکه در سال‌های اخیر مراکز تفریحی بسیاری در این شهر احداث‌شده است که بر جذابیت این شهر برای مسافران و ساکنین این شهر افزوده است. در این مقاله برخی از مراکز تفریحی و گردشگری تهران را معرفی می‌کنیم که در سال‌های اخیر ساخته‌شده‌اند.

بوستان آب‌وآتش تهران

پارک آب‌وآتش تهران در سال ۱۳۸۸ افتتاح شد. این پارک ۲۴۰۰ متری دارای تمام امکانات تفریحی از مجموعه رستوران‌ها گرفته تا کالسکه‌رانی، اسب‌سواری و فانوس دریایی است. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این پارک می‌توان به ۴ برج آتش و چادری ۷۰۰ متری اشاره کرد. پل طبیعت نیز در این پارک قرار دارد. این پارک در میدان ونک، اتوبان شهید حقانی، بعد از چهارراه جهان کودک، دست راست، جنب اتوبان. در اولین کوچه بعد از چهارراه جهان کودک راه قرار دارد.

پل طبیعت تهران

پل طبیعت تهران در سال ۱۳۹۳ در اراضی عباس‌آباد افتتاح شد و در طی مدت کوتاهی به یکی از نمادهای شهر تهران تبدیل شد. این پل دو پارک آب‌وآتش و پاک طالقانی را به هم متصل می‌کند. این پل دوطبقه بر روی اتوبان مدرس قرارگرفته است. بر روی این پل امکانات تفریحی و گردشگری ازجمله کافی شاپ و مجموعه رستوران و فضای سبز تعبیه‌شده است. منظره‌ای که این پل از تهران به شما ارائه می‌دهد بی‌نظیر است. اتوبان مدرس و حقانی مهم‌ترین راه‌های دسترسی به پل طبیعت هستند.

باغ گیاه‌شناسی ملی ایران

باغ گیاه‌شناسی ملی ایران در منطقه چیتگر، محله آزادشهر قرار دارد. این باغ ۱۴۵ هکتاری دارای باغ ۶۴ گونه درخت و درختچه از اقلیم خزر، ۲۴۰ گونه گیاهی از اقلیم البرز، ۴۲ گونه چوبی و ۳۰ گونه علفی از اقلیم زاگرس و ۲۳ اجتماع گیاهی و حدود ۴۰ گونه گیاهی از اقلیم کویری و بیابانی ایران است. اقلیم چین و ژاپن، اقلیم هیمالیا، اقلیم قفقاز، اقلیم سیبری و آمریکا و باغ‌های اروپایی از اقلیم‌های جهانی این باغ است که هرکدام دارای زیبایی منحصربه‌فرد و بسیار چشم‌نوازی هستند اگر از علاقه‌مندان به گیاهان و محیط‌زیست هستید حتماً برنامه خود برای رفتن به این باغ را زمان‌بندی کنید.

باغ پرندگان تهران

باغ پرندگان تهران در شمال شرقی این شهر و در دل جنگل لویزان قرار دارد که در سال ۱۳۹۲ به بهره‌برداری رسید. طراحی منحصربه‌فرد و زیبا از مهم‌ترین شاخصه‌ای این باغ است. در این باغ انواع پرندگان از طوطی‌های سخن‌گو گرفته تا عقاب نگهداری می‌شود.

برج میلاد تهران

برج میلاد، ششمین برج بلند مخابراتی در دنیا است. این برج در سال ۱۳۸۷ به بهره‌برداری رسید. برج میلاد به دلیل بلندی بسیار و شکل ظاهری متفاوتش، تقریباً  از همه جای تهران نمایان است و به نمادی جدید برای تهران تبدیل‌شده است. این برج با داشتن ۱۳ هزار هکتار وسعت دارای کاربری‌های بسیاری است. برای دسترسی به برج میلاد، می‌توان از اتوبان حکیم، شیخ فضل‌الله نوری و همچنین همت، استفاده کرد.

پارک دلفین‌های تهران

دلفیناریوم برج میلاد در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد و در حال حاضر یکی از جاذبه‌های موردعلاقه گردشگران در برج میلاد است. مساحت این دلفیناریوم سه هزار و ۲۰۰ مترمربع است.  پارک دلفین‌های برج میلاد تهران از طریق فنّاوری شبیه‌سازی‌شده آب اقیانوس، قابلیت نگهداری انواع پستانداران دریایی را دارد. این پارک در ضلع جنوب غربی برج میلاد تهران جنب باشگاه پینت بال قرار دارد و مسیر ورودی به این پارک از سمت اتوبان شیخ فضل‌الله نوری، ورودی بزرگراه شهید همت، مسیر اختصاصی برج میلاد تهران است.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]