اسکانو
کسب درآمد از بازار املاک

مشاوران املاک بخوانند! اسرار کسب درآمد از بازار املاک

بارها و بارها از خصوصیات یک مشاور املاک حرفه‌ای و دانستنی‌هایی که در این حوزه برای موفقیت نیاز دارد صحبت کرده‌ایم؛ امروز کمی پا را فراتر گذاشته و کمی تخصصی‌تر از اسرار کسب درآمد از بازار املاک برای مشاوران املاک صحبت می‌کنیم؛ همراه ما باشید.

هدف اصلی خود را مشخص کنید

اینکه چه چیزی از کار خود می‌خواهید مهم است که در مرحله اول بدانید. برای مشاوران املاک سه کلمه از واجبات است، فروش، آرامش ذهنی و اطمینان، یکی از این سه کلمه در ذهن شما دارای ارزش بیشتری است و درواقع اولویت شما بشمار می‌رود. در مرحله اول از بین این سه کلمه یکی را انتخاب کنید. فروش به معنای کسب درآمد بیشتر، آرامش ذهنی به معنای داشتن مدت‌زمان شخصی بیشتر و اطمینان درواقع همان اعتماد شما به کسب‌وکارتان است.

نقاط قوت خود را بیابید

نقاط قوت و ضعف شما در کارتان یکی از بزرگ‌ترین عواملی است که می‌تواند در کسب‌وکارتان تأثیر بگذارد. با شناخت نقاط قوت خود و بزرگ‌تر کردن آن‌ها می‌توانید مانع از این شوید که نقاط منفی موجود در شما در کسب‌وکارتان اثر منفی بگذارد. نقاط منفی که منجر به کاهش کسب درآمد شما شده درجایی یادداشت کنید و برای رفع آن روش‌های متفاوتی را در نظر بگیرید.

آموزش نیروی کار تازه را فراموش نکنید

شما زمانی که نقاط قوت خود را بشناسید، می‌توانید مهارتتان را افزایش دهید. بنابراین زمانی که به این نقطه رسیدید و در شما این اطمینان ایجاد شد که در کار خود حرفه‌ای هستید، بهتر است شخصی را آموزش دهید و تنها کار خود را به نظارت بر او بگذارید؛ در این شرایط در زمان خود صرفه‌جویی کرده و وقتتان را صرف کارهای بزرگ‌تری خواهید کرد.

 مهارت‌های فروش خود را افزایش دهید

مهارت فروش درواقع یعنی اینکه شما با پرسش‌های متفاوت مشتری خود را هدایت می‌کنید، یا قبل از پرسیدن و گوش دادن به مشتری حرف می‌زنید؟

مشتری ‌یابی و مدیریت مشتری را از یاد نبرید

در مبحث مشتری یابی و مدیریت آن چند نکته مهم جلوه می‌کند؛ اولین نکته آن است که آیا مشتری‌های کافی برای خود تولید کرده‌اید؟ آیا درزمانی که مشتری را یافتید با او تماس تلفنی دارید؟ آیا پس از ارتباط با مشتری توانایی در برقراری ملاقاتی که به فروش منجر می‌شوند را دارید؟ و در آخر آیا مشتری‌های خود را پیگیری می‌کنید و یا تنها به فکر فروش بوده و به نیازهای مشتری توجهی ندارید؟ تمامی این سؤالات را از خود پرسیده و درنهایت سعی کنید مهارت خود را در آن‌ها افزایش دهید، چراکه این چند سؤال دقیقه می‌توانند راهگشای شما در کسب موفقیت و درآمد در بازار املاک باشند.

بازاریابی سنتی یکی از مهم‌ترین مهارت‌های مشاور املاک

امروزه با ورود دنیای مجازی شاید در ذهن بسیاری از مشاوران املاک بازاریابی سنتی امری چندان مهم به‌حساب نیاید؛ اما این اشتباه است، شما علاوه بر بازاریابی‌های اینترنتی باید در حوزه بازاریابی سنتی نیز فعالیت داشته و مهارت‌های خود را در این زمینه افزایش دهید. به‌طور مثال نگاه کنید که آیا در حوزه و محدوده آژانس خود تنها بازاریابی می‌کنید یا منطقه‌ای وسیع‌تر را در نظر گرفته‌اید؟ آیا شما یکی از برندهای مطرح در محدوده بازار کاریتان هستید؟

اهداف و نتایج را یادداشت کنید

برای اینکه بدانید تا چه اندازه در کار خود موفق بوده‌اید، اهداف را تقسیم‌بندی کرده و به‌صورت سالانه، ماهانه و هفتگی یادداشت کنید و در پایان هر دوره موردبررسی قرار دهید تا از ضعف‌ها و قوت‌های خودآگاه شوید.

2
ارسال دیدگاه

avatar
2 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
املاک جاهدکاغذ دیواری Recent comment authors
  Subscribe  
جدیدترین قدیمی ترین بالاترین امتیاز
من را خبردار کن از
کاغذ دیواری
میهمان

با تشکر

املاک جاهد
میهمان
املاک جاهد

ممنونم از اطلاعات تون!

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]