اسکانو
انواع دیوار پوش

معرفی انواع دیوار پوش و کاربرد آن‌ها در دکوراسیون داخلی

رنگ و کاغذدیواری جزو متداول‌ترین و کم‌هزینه‌ترین وسایل برای جلوه دادن به دیوارها بوده و به دلیل راحتی کار و هزینه‌های کم اغلب اکثر افراد تمایل به استفاده از آن‌ها دارند. ازاین‌بین هستند مواد دیگری که به‌عنوان دیوار پوش‌ها معرفی‌شده و در جنس و انواع مختلفی عرضه می‌شوند و این روزها طرفداران بسیاری نیز به خود اختصاص داده‌اند.

دیوار پوش‌های چوبی

دیوار پوش‌های چوبی از نوع تخته‌های چوب بوده که در انواع و رنگ‌های مختلفی موجود هستند و بر طبق نظر شما می‌توانند اندازه‌های مختلفی به خود بگیرد. این نوع از دیوار پوش‌ها در رنگ‌های روشن و تیره تولید می‌شوند و عموماً می‌توانید بهترین رنگ و نزدیک‌ترین آن‌ها به فضای داخلی و دیگر وسایلتان را انتخاب کنید تا هیچ تداخل رنگی در فضای شما ایجاد نشوند. این نوع از دیوار پوش قابلیت نصب به‌صورت افقی و عمودی را دارا بوده و سبکی بسیار مدرن و دل‌نشین به فضای شما خواهند بخشید.

دیوار پوش‌های چرمی

دیوار پوش‌های چرمی نسلی جدید از انواع دیوار پوش به شمار می‌روند و برای استفاده در هر فضایی همچون ساختمان مسکونی، تجاری، اداری، هتل‌ها، پارکینگ‌ها، لابی‌ها و مهدکودک‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند، و عموماً عایق‌های خوبی در برابر حرارت بوده و به‌عنوان عایق صدا، سپر آتش و جاذب صدا نیز مورداستفاده قرار می‌گیرند. این نوع از دیوار پوش‌ها به‌صورت سه‌بعدی و نرم طراحی می‌شوند و در ابعاد ۶۰*۳۰ و ۴۰*۴۰ در کنار یکدیگر قرار خواهند گرفت که از کنار هم قرار گرفتن آن‌ها طرح‌های متنوعی ایجاد خواهد شد.

دیوار پوش‌های سه‌بعدی

دیوار پوش‌های سه‌بعدی یکی از بهترین و پرطرفدارترین نمونه‌های دیوار پوش هستند که به‌سادگی هر شخصی خود می‌تواند آن‌ها را بر روی دیوار پیاده‌سازی کند، و از شر دیوارهای خسته‌کننده راحت شود. این دیوار پوش‌ها ضد آب بوده و درواقع ضد حریق می‌باشند و از وزن پایینی نیز بهره می‌برند. آن‌ها از قبل رنگ‌آمیزی شده و بسته‌بندی می‌شوند ازاین‌رو به‌راحتی نصب می‌شوند و پس‌ازآن نیازی به درزگیری و رنگ‌کاری ندارند.

دیوار پوش‌های سنگی

قطعاً در بسیاری از منازل دیوار پوش‌های سنگی را دیده‌اید. یکی از انواع این دیوار پوش‌ها که امروزه طرفداران زیادی دارد از نوع آنتیک بوده و عموماً برای دیوار پشت تلویزیون، شومینه و یا بخشی از دیوار نشیمن و سرویس بهداشتی مورداستفاده قرار می‌گیرد و جلوه‌ای بسیار شیک و مدرن به فضای شما می‌بخشد.

دیوار پوش‌های آلومینیومی

دیوار پوش‌های آلومینیومی درواقع قطعاتی از آلومینیوم بوده که دارای ضخامت 4 میلی‌متری هستند و به‌صورت تک‌رنگ و یا ترکیبی از چندرنگ تولید می‌شوند. این قطعات قابلیت چسباندن بر روی هر دیواری رادارند و چسباندن آن‌ها کاری ساده‌ای بوده، چراکه در زیر آن‌ها چسب‌های قدرتمندی قرارگرفته که باعث می‌شود به‌سادگی خودتان بتوانید آن‌ها را به دیوار بچسبانید و حس و حال تازه‌ای به دکوراسیون خود بدهید.

دیوار پوش‌های شیشه‌ای

دیوار پوش‌های شیشه‌ای اغلب برای پوشاندن فضاهای خالی در دکوراسیون مورداستفاده قرار می‌گیرند. این نوع از دیوار پوش‌ها می‌توانند در فضای خالی بین کابینت‌های آشپزخانه قرار بگیرند و زیبایی بسیار زیادی برای محیط شما ایجاد کنند. در ضمن این نوع از شیشه‌ها در رنگ‌های متفاوتی تولید می‌شوند و به‌خوبی می‌توانند بارنگ دکوراسیون شما هماهنگ شوند.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]