اسکانو
انواع کف‌پوش

معرفی انواع کف‌پوش مناسب برای سرویس بهداشتی و حمام

کف‌پوش‌ها دارای انواع متفاوتی هستند و طیف وسیعی از انواع کف‌پوش‌ها در جنس و طرح و رنگ موجود است، اما سرویس بهداشتی و حمام به دلیل آنکه رطوبت بالایی دارند نوعی خاص از کف‌پوش‌ها را می‌طلبند. امروز می‌خواهیم انواع مختلفی از کف‌پوش‌ها را برای شما معرفی کنیم که مناسب این‌چنین فضاهایی بوده‌اند و دارای دوام و بهداشت بالایی هستند، همراه با ما باشید.

کف‌پوش‌های بتنی

بتن را دیگر همه می‌شناسیم، یکی از مصالح سخت و پرقدرت در دنیای ساخت‌وساز…همین بتن سخت می‌تواند در حمام‌ها به بهترین شیوه ممکن نقش خود را در قالب یک کف‌پوش ایفا کند. برای این منظور موادی مانند شیشه، چینی و یا نرمه خاکستر به بتن افزوده خواهد شد و پس‌ازآن می‌توان کف‌پوشی مقاوم و بادوام و مقرون‌به‌صرفه تولید کرد.

کف‌پوش‌های سنگ‌ریزه‌ای

یک نوع دیگری از انواع کف‌پوش‌های حمام وجود دارد که به اسم سنگ‌ریزه‌ای معروف هستند. این نوع از کف‌پوش‌ها دارای سنگ‌های نرم و زیبایی هستند که علاوه بر ماساژ پاهایتان یک نمونه بسیار زیبا و مناسب برای حمام‌ها بشمار می‌آیند. این نواز کف‌پوش‌ها عموماً از سنگ‌ریزه‌های استخراج‌شده از معدن تولید می‌شوند اما به‌تازگی مدل‌های بازیافتی و شیشه‌ای آن‌ها نیز تولید می‌شود.

کف‌پوش‌های موزاییک مرمری

اگر حمامی دارید که مساحت آن زیاد نیست کف‌پوش‌های موزاییک مرمری برای شما انتخاب مناسبی هستند. این نوع از کف‌پوش دارای قیمت بالا و زیبایی بسیاری بوده که کاملاً نفوذناپذیر هم خواهند بود.

کف‌پوش‌های لینولئومی

لینولئوم از موادی همچون روغن برزک ساخته می‌شود، این نوع از کف‌پوش‌ها ضد میکروب هستند و در برابر کپک و قارچ مقاومت بالایی دارند، ازاین‌رو مناسب برای فضاهایی همچون حمام خواهند بود. این نوع از کف‌پوش ضد خش، ضدآب و ضد آتش بوده و به دلیل مقاومت بالا نام کف‌پوش چهل‌ساله را به خود گرفته است.

کاشی‌های شیشه‌ای بازیافتی

کاشی‌های شیشه‌ای بازیافتی بین 30 تا 97 درصد از مواد سازنده خود را از مواد بازیافتی دریافت می‌کنند. این نوع از کف‌پوش‌ها دارای کیفیتی شبیه به جواهر بوده و رنگ‌های بسیار زیبایی دارند که می‌توانند ظاهری بسیار متفاوت و زیبا به محیط شما ببخشند.

کاشی‌های سرامیکی

کاشی‌های سرامیکی به‌وفور مورداستفاده قرار می‌گیرند. این نوع از کاشی‌ها از مواد بازیافتی ساخته می‌شوند و به همین علت آن‌ها را دوستدار محیط‌زیست می‌دانند. این نوع از کاشی‌ها عموماً تا 21 درصد از مواد بازیافتی همچون سرامیک‌های مازاد در خاک‌های رسی و ظروف گلی ساخته می‌شوند. این نوع از کاشی‌ها به دلیل قیمت پایین و طرح‌های متفاوت بیشترین استفاده رادارند.

کف‌پوش‌های چوب‌پنبه‌ای

اگر از کسانی هستید که دوستدار محیط‌زیست هستند، بهترین کف‌پوش برای شما کف‌پوش‌های چوب‌پنبه‌ای هستند. این نوع از کف‌پوش‌ها به‌سرعت تجدید پذیر هستند و از تنه درختی هر 9 سال یک‌بار در کشورهای اسپانیا و پرتغال به دست می‌آید. در آخر می‌توان با استفاده از مقادیر اندکی VOC این نوع از چوب‌پنبه‌ها را ضد آب کرده و به‌عنوان کف‌پوش از آن‌ها استفاده کرد.

کف‌پوش‌های چوبی

کف‌پوش‌های چوبی عموماً برای استفاده در محیط‌های با رطوبت بالا مناسب نیستند، اما اگر این چوب‌ها به‌خوبی از درختان جداشده، ساخته شوند، از مواد ضد آب بر روی آن‌ها بهره گرفته شود و سپس به‌خوبی درزگیری شوند می‌توانند به‌سادگی در محیط‌هایی مانند حمام بدون روش‌های نگهداری خاصی مورداستفاده قرار بگیرند.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]