اسکانو
جاهای دیدنی ارمنستان

معرفی جاهای دیدنی ارمنستان

ارمنستان کشوری در قفقاز جنوبی و با پایتختی ایروان است. کشوری که بانام رسمی جمهوری ارمنستان شناخته می‌شود و درواقع مرزی میان اروپا و آسیا است، چراکه در میان دریای سیاه و دریای خزر قرارگرفته است. اگر در نزدیکان خود کسی را داشته باشید که به این کشور زیبا سفرکرده باشد، قطعاً در وصف آن و جاذبه‌های گردشگری فراوانش شنیده‌اید. در مطلب امروز قصد داریم جاذبه‌های گردشگری ارمنستان را برای شما معرفی کنیم تا در سفر خود به ارمنستان با آشنایی کامل با جاذبه‌های گردشگری این کشور سفری لذت‌بخش را تجربه کنید.

معبد گارنی ارمنستان

تاریخ قلعه گارنی به زمان‌های گذشته و هایک ناهابت برمی‌گردد. در این منطقه رودخانه گارنی در جریان بوده که در ۲۸ کیلومتری جنوب شرقی ایروان جاری است و منجر به ایجاد منطقه‌ای خوش آب‌وهوا و منحصربه‌فرد شده که از ییلاقات اختصاصی پادشاهان در قرون مختلف بشمار می‌رود.

کلیسای گغارت ارمنستان

گغارت به معنای سرنیزه است، یک نوع نیزه بر پایه چوبی است که سر آن نیز یک آهن تخت قرارگرفته است. کلیسای گغارت در ۳۵ کیلومتری از جنوب شرقی ایروان قرارگرفته است؛ و یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم در این کشور بشمار می‌رود.

شهر مذهبی اجمیازین در ارمنستان

شهر مذهبی اجمیازین درواقع چهارمین شهر بزرگ در ارمنستان بشمار می‌رود که مرکز روحانیت ارمنستان و محل نشست اسقف اعظم است. این شهر در قرن ۳ و ۴ قبل از میلاد ساخته‌شده است.

شهر جرموک ارمنستان

جرموک شهری بسیار زیبا و توریستی در ارمنستان است که در شمال شرقی VAYOTS DZOR واقع است. در این منطقه وجود طبیعتی بی‌نهایت زیبا همراه با هوایی خوش و چشمه‌هایی از آب گازدار منجر می‌شود تا هرساله در تابستان این منطقه مملو از گردشگران شود. آب آشامیدنی این منطقه خواص درمانی داشته و چشمه‌های آب آشامیدنی در این منطقه وجود دارد که دمای آن‌ها بین ۳۰ تا ۷۰ درجه سانتی گراد است.

دره گل‌ها در ارمنستان

اگر قصد سفر به ارمنستان دارید، توصیه می‌کنیم سری هم به دره گل‌ها بی اندازید. این منطقه در ۵۰ کیلومتری از شمال شرقی ایروان قرارگرفته و از طبیعت سبز کوهستانی بهره می‌برد که در تابستان غرق در گل‌هایی بسیار زیبا می‌شود و در زمستان زیر انبوهی از برف قرار می‌گیرد.

شهر اشتاراک ارمنستان

شهر اشتارک به دلیل وجود افسانه‌های قدیمی سه خواهر مشهور شده است؛ شهری که بنا بر افسانه‌های قدیمی دو خواهر برای خوشبختی خواهر کوچک‌تر خود را به ته دره‌ای می‌اندازند و خواهر کوچک‌تر نیز از سر ناراحتی خود را بر ته همان دره می‌اندازد! و ازآن‌پس پادشاه در همان دره سه کلیسا به اسم رنگ‌های لباسشان می‌سازد.

دریاچه سوان ارمنستان

دریاچه سوان یکی از بزرگ‌ترین دریاچه‌های آب شیرین در دنیاست؛ منطقه سوان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز اکو توریستی در ارمنستان شناخته می‌شود. از دیگر جاذبه‌های توریستی ارمنستان می‌توان به هانرابدوتیان هراپاراگ (میدان جمهوری)، کلیسای گریگورلوساوریچ مقدس، ساختمان اپرا، گاسگاد معروف به هزار پله، خیابان مارشال باغرامیان، هامالیر (مجتمع فرهنگی ورزشی)، بنای یادبود قتل‌عام ارامنه، موزه مستندات تاریخی واثار هنری مربوط به قتل‌عام سال ۱۹۱۵ میلادی، موزه آثار خطی MATENADARAN و هاختاناکی ایگی (مجسمه مادر ارمنستان) اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]