اسکانو
بهترین سفر

معرفی جاهای دیدنی در اردیبهشت ماه برای بهترین سفر بهاری

اردیبهشت نرم نرمک رو به اتمام می‌رود، اما چه‌بهتر که از این روزهای پایانی نیز بهره برده، از شهر شلوغ و پر همهمه خود بیرون زده و بهترین سفر خود در بهار را آغاز کنید که روح و جسمتان را تازه کند. اگر در روزهای باقی‌مانده از این ماه زیبا قصد سفر دارید، در مقاله امروز برخی از بهترین مکان‌های گردشگری کشورمان که در این ماه از زیبایی‌های بی‌نظیری برخوردارند را برای شما معرفی می‌کنیم، همراه ما باشید.

شهرستان محلات

در مطالب گذشته در وصف محلات و آب‌وهوای خوشش برای شما بسیار گفته‌ایم، همان‌طور که می‌دانید محلات است و گل‌های زیبایش! اردیبهشت‌ماه زمان رویش گل‌ها بوده و ماهی است که جلوه گری گل‌ها در آن نمایان می‌شود، در این شهرستان دهکده گلی وجود دارد که می‌توان گفت زیباترین تکه ایران در اردیبهشت‌ماه بوده و می‌توانید در این ماه انواع کاکتوس‌ها، گل و گیاهان خانگی و گیاهان زینتی را تهیه کنید.

باغ گیاه‌شناسی کرج

باغ گیاه‌شناسی کرج از جاذبه‌های گردشگری استان البرز بوده و قطعاً یکی از دیدنی‌ترین مکان‌های ایران در ماه اردیبهشت است. در این باغ شاهد محوطه پرچین‌های تودرتو،‌ کلکسیون گل‌های رز، آمفی‌تئاتر روباز، قفس پرندگان، آلاچیق، رستوران، کافی‌شاپ، آبشار و فرش گل و گیاه خواهید بود. اگر قصد سفر به این منطقه را داشتید، می‌توانید از طریق آدرس کرج، خروجی پیکانشهر، بیست‌متری دوم سرو آزاد، بلوار مراتع، موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور» اقدام کنید.

شیراز

همه می‌دانیم شیراز شهری است که در اردیبهشت ذره‌ذره بهار را به جان آدمی تزریق می‌کند. اردیبهشت شیراز از آن ماه‌هایی است که اگر آنجا نباشید و بوی بهارنارنج تازه را حس نکرده باشید، قطعاً می‌توان گفت بهار و اردیبهشتش را نفهمیده‌اید.

سرعین

در وصف سرعین و چشمه‌های پرآبش زیاد شنیده‌اید، سرعین از نقاط گردشگری اردبیل بوده و شهرت خود را مدیون چشمه‌های آب گرمی است که در دل خود جای‌داده است. ارتباط نزدیکی که این شهر با کوه‌های سبلان دارد، در اردیبهشت‌ماه مناظر طبیعی را برای شما به تصویر می‌کشد که تا به امروز به چشم ندیده‌اید.

آبشار آسیاب خرابه

آسیاب خرابه نام یکی از جاذبه‌های گردشگری در شهرستان جلفا و استان آذربایجان شرقی است. در این منطقه شاهد آبشارهای ریزودرشتی خواهید بود که سرچشمه آن‌ها کوه کیامکی در بالای چشمه است. سطح این آبشارها همگی پر از خزه و گیاهان رونده بوده که مناظر طبیعی و بکری را ایجاد کرده است. این منطقه تماماً توسط درختان انجیر به اشکالی مختلف محصورشده که به زیبایی آن افزوده است. برای سفر به این منطقه باید توسط آدرس  ۲۷ کیلومتری هادی شهر و در نوار مرزی ایران و جمهوری آذربایجان» اقدام نمایید.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]