اسکانو

مقاوم ترین گیاهان مناسب برای فصل تابستان ( سری دوم)

در فصل تابستان هستیم و هوایی گرم و خشک، کمتر گیاهانی هستند که بتوانید در این فصل و در فضای بیرونی خانه خود بدون نگرانی برای از بین رفتنشان از آنها نگهداری کنید. اما در این بین گیاهانی نیز وجود دارند که مقاوم به خشکی بوده و در سراسر این فصل گرم و خشک قادرند به زیبایی زینت بخش فضای شما باشند. سری اول از مقاوم ترین گیاهان مناسب برای فصل تابستان را در مطالب گذشته برای شما معرفی کردیم؛ امروز با شما هستیم با سری دوم از گیاهان مقاوم به خشکی، همراه با ما باشید.

گیاه کاردینال بالارونده

مقاوم ترین گیاهان

کاردینال بالارونده ظاهری علفی دارد، این گیاه گل هایی قرمز دارد که به صورت دسته ای رشد می کنند. کاردینال مقاوم به کم آبی بوده و تنها باید خاک و بستر آن را مورد توجه قرار دهید.

سرخارگل

مقاوم ترین گیاهان

سرخارگل از گیاهانی از تیره کاسنی هاست؛ ساقه این گل دارای اشعابات بسیاری بوده که بر روی آنها را پرز های فراوان زبری گرفته است. گل های روییده توسط این گیاه عموما به رنگ های ارغوانی، صورتی، قرمز ارغوانی، زرد و نارنجی خود را نشان می دهند.

رعنا زیبا

مقاوم ترین گیاهان

رعنا زیبا با نام گل شاد نیز شناخته می شود. این گل را باید زیاد دیده باشید، عموما این گل از دیوارهای شکسته و سنگ های ترک خورده به بیرون می زند. این گل شبیه به گل های آفتابگردان بوده و از خانواده گل های آفتاب گردان، داوودی و گل مینا می باشد. این گل های زیبا به خوبی می توانند در مناطق خشک زندگی کنند و یک انتخاب مناسب برای باغچه های شما در فصل تابستان هستند.

اسطوخودوس

مقاوم ترین گیاهان

اسطوخودوس یکی از گل های بسیار زیبا با رنگ بنفش است که عطر دلنشینی دارد و از آن در رایحه بسیاری از شمع ها و یا مواد آرایشی بهداشتی استفاده می شود. این عطر دل نشین می تواند حشرات مزاحم باغچه شما را دفع کند و گیاهی مقاوم به هوای خشک به حساب می آید.

گیاه دم موشی

دم موشی گل های بسیار ریز و زیبایی دارد که به صورت دسته ای رشد می کند. این گل در جایی به رشد کامل خود می رسد که در طول روز از آفتاب مستقیم و کاملی بهره ببرد. این گل با بیشتر خاک ها سازگاری داشته و برای رشد بهتر نیازمند خاک زهکشی شده و غنی شده با مواد آلی است.

گیاه شکر تیغال

گیاهان

شکر تیغال یکی از گیاهانی است که ظاهری عجیب اما زیبا دارد. این گیاه به سادگی می تواند زینت بخش باغچه های شما باشد و به خوبی در فصل تابستان از خود مقاومت نشان می دهد. این گیاه دارای قدی بلند است و سر آن کروی شکل بوده و برگ های آن دارای خار است.

گیاه شقایق شرقی

گل های وحشی شقایق که دارای رنگ نارنجی متمایل به قرمز هستند را قطعا در دامنه های کوه دیده اید. ساقه های این نوع از شقایق شرقی کرک داشته و برگ های آن شانه ای و دندانه دار هستند. این گل زیبا در فصل بهار بعد از آنکه گل می دهد تمام شاخ و برگهایش به طور کامل میریزد تا بتواند بقای خود را در خشکسالی حفظ کند.

گیاه شاه پسند

شاه پسند از دسته گیاهانی است که خواص درمانی نیز داشته و برای انعقاد خون استفاده می شود. این گیاه دارای عطر خوش و طعم تلخی می باشد. گونه های متفاوتی از این گیاه وجود دارد که در ایران تنها شاه پسند درختی شناخته شده است.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]