اسکانو
جدا کردن برچسب شیشه مات کن

نحوه جدا کردن برچسب شیشه مات کن از روی شیشه

هیچ‌یک از افراد علاقه‌مند نیستند که فضای داخلی منازل آن‌ها برای دیگران قابل‌مشاهده باشد. برای این مشکل دو راه‌حل وجود دارد، اول اینکه می‌توان از پرده‌های ضخیم استفاده کرد که در این شرایط جلوی عبور نور خورشید از پنجره و رسیدن آن به داخل خانه گرفته می‌شود که عموماً اکثر افراد تمایلی به این کار ندارند، راه دوم نیز استفاده از برچسب‌های شیشه مات کن در طرح‌های مختلف بوده که به‌سادگی می‌توان آن‌ها را بر روی پنجره‌ها نصب کرد و از پنهان بودن فضای داخلی خانه از افراد دیگر اطمینان حاصل کرد، خوبی این نوع از برچسب‌ها این است که علاوه بر پنهان کردن فضای داخلی نور خورشید توانایی عبور از آن‌ها را داشته و در طول روز می‌توان از نور طبیعی در خانه استفاده کرد؛ اما همان‌طور که چسباندن این نوع از برچسب‌ها درواقع راه و چاه خود را دارد، کندن آن‌ها نیز راه‌های خود را داشته و عملاً کار ساده‌ای نیست.

بهترین حالت برای کندن برچسب‌های شیشه مات کن از روی شیشه‌ها استفاده از بخار داغ و یا باد داغ سشوار است. برچسب را در معرض یکی از این دو قرار داده و به‌محض شل شدگی چسب‌های زیرین سریعاً آن‌ها را از روی شیشه جدا کنید. پس‌ازآن برای از بین بردن چسب‌های باقی‌مانده از روی شیشه محلولی از آب داغ و مایع ظرف‌شویی تهیه کنید و محکم بر روی چسب‌ها بکشید. اگر برخی از چسب‌ها مقاوم بودند و از روی شیشه پاک نشدند از مقداری روغن کمک بگیرید و آن را توسط پارچه‌ای بر روی چسب‌ها بکشید.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]