اسکانو
نمای متحرک

نمای متحرک ساختمان اداری تجاری فرمانیه

پروژه اداری تجاری فرمانیه دارای متراژی 3 هزار مترمربعی است و سال 2017 سال اتمام ساخت این پروژه است. این ساختمان دریکی از خیابان‌های اصلی تهران قرارگرفته است؛ طراح حداکثر تلاش خود را برای تعادل میان نمای ساختمان و طبقات اداری و چهارچوب شهری به همراه فضای سبز منطقه کرده است. با توجه به آنکه ارزش عرصه تجاری در این نقطه بسیار بالاست از حداکثر بعد تجاری استفاده‌شده و تمامی بخش‌های جلویی از ساختمان به فضای تجاری آن اختصاص‌یافته است. در این ساختمان ورودی لابی به همراه فضاهای مختلف اداری که دارای دسترسی‌های جداگانه‌ای هستند در پشت ساختمان قرار داده‌شده که دسترسی به این طبقات اداری کاملاً از فضای تجاری جدا از یکدیگر طراحی‌شده است.

دو واحد در هر طبقه تعبیه‌شده است و ارتباط آسانسور و پله‌ها به‌گونه‌ای بوده که نور طبیعی در ضلع جنوبی و شمالی بتواند وارد ساختمان شود. در این ساختمان از سیستم تأسیساتی تلفیقی بهره برده شده که در آن کمپرسور و سردکن برای سیستم سرمایش و سیستم گرمایش مرکزی (موتورخانه) برای گرم کردن ساختمان برگزیده‌شده‌اند.

به دلیل وجود فضاهای تجاری در طبقه همکف ساختمان شفافیت ساختمان از داخل به خارج یکی از نکات ضروری و مهم بشمار می‌رفت ازاین‌رو برای این ساختمان قاب‌های گسترده‌ای در نظر گرفته شد که برای ایجاد سایه در مواقعی خاص پانل‌های متحرک وظیفه سایه‌اندازی را بر دوش کشیدند. این نوع از پانل‌ها دارای جنسی از آلومینیوم ضدزنگ هستند و کاربران پشت شیشه‌ها می‌توانند در هر زمان سایه موردنیاز خود را تنظیم کنند.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]