اسکانو
مشکی در دکوراسیون آشپزخانه

نکاتی مهم در استفاده از رنگ مشکی در آشپزخانه

انتخاب رنگ برای همه افراد کار سختی است، ازاین‌رو در اکثر خانه‌ها بیشتر شاهد رنگ‌های خنثی هستیم، رنگ‌هایی که به‌خوبی با دیگر وسایل همخوانی دارند و جلوه‌ای مناسب به هر فضایی می‌دهند. عموماً استفاده از رنگ مشکی در هر نقطه‌ای از منازل ازنظر طراحان داخلی کار چندان مناسبی نیست و عموماً از این رنگ برای فضاهایی استفاده می‌شود که بزرگ هستند و استفاده از رنگ‌های تیره منجر به کوچک‌تر نشان دادن فضا نمی‌شود.

رنگ مشکی تنها مناسب برای فضاهای بزرگ

برای استفاده از رنگ مشکی در هر نقطه از دکوراسیون باید چند نکته را مدنظر قرارداد. قبل از هر چیزی برای فضاهای بزرگ از این رنگ استفاده کنید، رنگ‌های تیره و خصوصاً مشکی به‌شدت فضای شمارا کوچک‌تر نشان می‌دهند.

از رنگ‌های گرم و خنثی دیگر در کنار مشکی کمک بگیرید

باآنکه مشکی در کنار رنگ قرمز زیبایی زیادی دارد، اما به‌منظور جلوگیری از گرفتگی فضا بهتر است در کنار رنگ مشکی از رنگ سفید بهره بگیرید و به این واسطه تعادل رنگی را ایجاد کنید، سپس از رنگ قرمز و رنگ‌های گرم دیگر به‌صورت نقطه‌ای و تنها برای تزیینات استفاده کنید. یادتان باشد لازم نیست کل آشپزخانه را به رنگ مشکی دربیاورید! همین‌که دیوارها سفید باشند و یکی دوتکه از کابینت‌ها به رنگ مشکی، زیبایی فضای شما تکمیل خواهد شد.

نورپردازی را فراموش نکنید

نکته بعدی که در کنار این رنگ اهمیت زیادی دارد، نورپردازی محیط است. شما نمی‌خواهید توسط رنگی زیبا و مدرن برای خود افسردگی روحی ایجاد کنید! پس درزمانی که از رنگ مشکی در دکوراسیون داخلی بهره می‌برید، حتماً به نورپردازی محیط توجه کنید. نور محیط در فضاهایی که از رنگ مشکی بهره می‌برند باید زیاد باشد.

استفاده از گیاهان سبز در محیط‌هایی بارنگ مشکی

از گیاهان سبز و گلدان‌های با طراوت در آشپزخانه و یا محیط‌هایی که به رنگ مشکی‌رنگ آمیزی کرده‌اید استفاده کنید. این گلدان‌های سبز طراوت و زیبایی را به محیط شما می‌دهند و آن حس خستگی و تیرگی رنگ مشکی را از فضا می‌گیرند. همچنین رنگ سبز یکرنگ بسیار زیبا در کنار مشکی بوده که می‌تواند ترکیب رنگی جذابی برای محیط شما ایجاد کند.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]