اسکانو
تمیز کردن وسایل استیل

نگهداری و تمیز کردن وسایل استیل

وسایل استیل همواره نشانه‌هایی از سبک صنعتی و مدرن داشته، و این روزها این سبک از وسایل افراد بسیاری را به‌سوی خود جذب کرده‌اند. اگرچه این نوع از سبک و وسایل بسیار زیبا و مدرن بوده و جذابیت زیادی به فضای شما می‌دهند، اما بسیار لکه پذیر بوده و با اشاره‌ای، لکه‌ای بزرگ بر روی آن‌ها می‌افتد که کل زیبایی آن‌ها را به خطر می‌اندازد. ازاین‌رو در مطلب امروز تمیز کردن وسایل استیل را با چند ترفند ساده برای شما آموزش خواهیم داد، همراه ما باشید.

از پدهای شستشوی پلاستیکی و نرم برای پاک‌سازی وسایل استیل استفاده کنید

از ایجاد خراش‌ها بر روی وسایل استیل خود اجتناب کنید، این نوع از وسایل همیشه هم بدون زنگ‌زدگی و خرابی باقی نخواهند ماند، ازاین‌رو از کشیدن وسایلی همچون اسکاچ‌های زبر، پدهای تمیزکاری استیل بر روی آن‌ها پرهیز کنید. در نگهداری این‌گونه از وسایل توجه داشته باشید که اگر پوشش محافظ بر روی سطح فولادی از بین برود، پس از مدت‌زمانی کوتاه در تماس با مواد شوینده زنگ‌زده و به‌طور کامل زیبایی وسایل شما از بین خواهد رفت.

تمیز کردن وسایل استیل باید در جهت رگه‌های استیل باشد

اگر دقت کرده باشید بر روی وسایل استیل رگه‌هایی از برس خوردگی فلز وجود دارد، به‌خوبی توجه کرده و وسایل خود را در جهت خطوط ورگه‌های موجود تمیز کنید تا از ایجاد لکه‌های اضافی بکاهید.

مواد مناسب برای تمیز کردن سطوح استیل

از هر ماده‌ای نمی‌توانید برای تمیزکاری سطوح استیل استفاده کنید. عموماً شوینده‌هایی که در خود کلرید دارند برای پوشش استیل مضر بوده و آن را از بین خواهند برد، ازاین‌رو می‌توانید از سرکه‌ی رقیق (برای تمیز کردن رسوبات آهکی)، جوش‌شیرین (برای برطرف کردن لکه‌های قهوه)، حلال‌های الکلی مانند استون (برای برطرف کردن مواد چسبنده)، شیشه شوی بدون کلرید (به‌خصوص برای سطوح صیقلی شبه آینه)، خمیرها و اسپری‌های مخصوص استیل​ استفاده کنید.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]