اسکانو

وضعیت بازار مسکن در منطقه 2 تهران

منطقه دو تهران از دسته مناطقی لوکس بوده که در برخی از نقاط آن پرشده از واحدهای لوکس گران‌قیمت و بزرگ متراژ و در برخی از نواحی آن نیز خانه‌های کوچک متراژ و قیمت مناسبی که برای متقاضیان معمولی مناسب خواهد بود، به‌طوری‌که می‌توان گفت این منطقه جزو معدود مناطقی از تهران به‌حساب می‌آید که هرگونه متقاضی خریدی به آن رجوع کرده‌اند. جالب است بدانید بیشتر محله‌هایی که در منطقه 2 قرارگرفته‌اند فایل‌هایی در خوددارند که مناسب تقاضای مصرفی است. مثلاً در منطقه سعادت‌آباد شما هم می‌توانید آپارتمان‌های مناسب تقاضای مصرفی یافته و هم در کنار آن‌ها آپارتمان‌هایی را بیابید که مناسب تقاضای سرمایه‌ای هستند. به‌طور مثال بسیاری از متقاضیان مصرفی که خریدار واحدهای لوکس هستند می‌توانند مناطقی همچون میدان کاج و … را انتخاب کنند و آن دسته از متقاضیانی که تمایل به خرید ملک در منطقه دو دارند و قیمتی متوسط برای آن‌ها حائز اهمیت است می‌توانند مناطقی مثل شهرک مخابرات و … انتخاب کنند.

بازار مسکن منطقه 2
بازار مسکن منطقه 2

دراین‌بین محله‌هایی همچون گیشا، شهرآرا، ستارخان و… از دسته محله‌های پرمصرف از منطقه 2 بوده‌اند و بیشتر خریدوفروش‌های انجام‌شده در آن‌ها صورت گرفته است. اکنون در منطقه 2 تهران متوسط قیمت هر مترمربع آپارتمان برابر با ۷ میلیون و ۲۳۵ هزار تومان است و در آبان ماه گذشته 1497 معامله از مجموع 14 هزار و 700 معامله کل، در منطقه 2 صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]