اسکانو
تزئین تخم‌مرغ هفت‌سین

پیش به سوی نوروز، ایده های زیبا و ساده برای تزئین تخم‌مرغ هفت‌سین

اگر سرتان شلوغ است و یا تزیین تخم مرغ های هفت سین را به روزهای آخر سال موکول کرده اید، ساده ترین شیوه برای رنگ آمیزی تخم مرغ های هفت سین آن است که، چند تخم مرغ را با تناژ های رنگی مختلف از هر رنگی که به آن علاقه دارید رنگ آمیزی کنید و آنها را کنار یکدیگر بچینید. حتی می توانید به سادگی با استفاده از رنگ های شاد و مختلف هر تخم مرغ را به رنگی ساده در آورده و در آخر تخم مرغ های رنگی را در کنار هم بچینید و از زیبایی آنها لذت ببرید.

راه ساده دیگری که نه کثیف کاری های رنگ آمیزی را داشته و نه زحمت زیادی دارد، استفاده از روبان های رنگیست، می توانید روبان های رنگی انتخاب کرده و هرکدام را به دور تخم مرغ ها پاپیون بزنید. استفاده از انواع توری های رنگی نیز می تواند ایده ای ساده باشد، توری ها را کافیست که فقط بر روی تخم مرغ ها بکشید.

استفاده از استیکر های رنگارنگ و چسبی نیز می تواند ظاهری بسیار زیبا برای شما ایجاد کند. از این رو آنها را به اشکال مختلف برش داده و بر روی تخم مرغ ها بچسبانید.

با استفاده از چسب و دستمال کاغذی های طرح دار می توانید تخم مرغ های بسیار هیجان انگیزی تزیین کنید. از این رو چسب را بر روی تخم مرغ زده، سپس قسمتی از دستمال کاغذی که طرح دارد بریده و با ظرافت بر روی تخم مرغ بچسبانید، در آخر برای زیبایی بیشتر می توانید از کمی اسپری کیلر و یا بر ناخن بر روی تخم مرغ زده تا طرح آن در عین براقی مقاومت بالایی نیز پیدا کند.

اگر اهل نقاشی و ذوق و هنر هستید می توانید انواع و اقسام طرح ها را به سادگی بر روی تخم مرغ ها بکشید، برای اینکار می توانید از رنگ پس زمینه خود تخم مرغ بهره گرفته و فقط طرح های منحنی و زیبا بر روی آن با رنگی متضاد ترسیم کنید. این کار توسط رنگ و یا حتی ماژیک نیز قابل انجام است.

 

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]