اسکانو
خانه تکانی سرویس بهداشتی

پیش به سوی نوروز، خانه تکانی سرویس بهداشتی و حمام

سسرویس بهداشتی یکی از آلوده ترین مکان های هر منزلی به شمار می رود. اگر از آن دسته کسانی نیستید که هر روز به پاکسازی سرویس بهداشتی می پردازند، پس کارتان سخت خواهد بود. برای پاکسازی این نقاط از منازل راهکارهای سختی پیش رویتان نیست، با رعایت چند نکته ساده می توانید به راحتی محیطی پاک و بی آلودگی داشته باشید. نکته مهم در پاکسازی این محیط آن است که پس از اتمام کار، هر روز آن را تمیز کرده و اجازه ندهید جرم ها بیش از حد بر روی یکدیگر انباشته شوند.

  • اولین کاری که می توانید برای از بین بردن جرم های مختلف در سرویس بهداشتی استفاده کنید، آب داغ می باشد. در هنگام پاکسازی این محیط حتما از دستکش استفاده کنید تا آلودگی ها به پوست شما سرایت نکنند. پس از آن تکه اسفنجی برداشته به آب داغ بزنید و با فشار بر روی قسمت های مختلف بکشید.
  • برای پاکسازی کاسه سرویس بهداشتی بهتر است مواد شوینده را بر روی آن اسپری کرده و اجازه دهید 10 تا 15 دقیقه بر روی آن بماند سپس توسط فرچه ای مخصوص و یا جارو به محکمی بر روی سطوح کشیده تا پاک شوند. در آخر کار حتما سیفون را بکشید تا مواد شوینده و جرم های زیر کاسه توالت نیز از بین بروند.
  • برای پاکسازی شیر های آب در سرویس بهداشتی و حمام می توانید، از کمی خمیر دندان برای از بین بردن لکه های آب استفاده کرده و محکم بر روی سطوح بکشید تا جرم ها از بین بروند. سردوش حمام را نیز می توانید داخل نایلونی از سرکه فرو برده و پس از بین رفتن رسوبات آن را بشویید. در صورتی که از جرم گیر و یا سرکه در نزد خود بهره ای نمیگیرید کار پاکسازی سطوح داخل حمام و توالت را می توانید به وسیله آب داغ و کمی ماده ظرفشویی و یا پودر لباسشویی انجام دهید.
  • برای پاک کردن شیشه حمام، از نصف فنجان آمونیاک و 8 قطره صابون ظرف شویی استفاده کنید. این دو ماده را در یک ظرف پر از آب با هم ترکیب کرده و سپس شیشه را با یک دستمال پارچه‌ای تمیز کنید. این کار توسط آب و کمی سرکه نیز قابل انجام بوده و می توانید پس از پاکسازی با دستمالی بدون پرز و خشک و یا تکه ای روزنامه بر روی شیشه کشیده تا کاملا پاک شود. در مرحله آخر نیز از محلول های شیشه شور موجود در بازار استفاده کرده و به واسطه آن برق زیبایی بر روی شیشه و یا آینه حمام بیاندازید.

 

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]