اسکانو

[:en]پیش فروشان اعم از انبوه سازان و فعالان بخش مسکن باید مجوز پخش آگهی داشته باشند[:de]

پیش فروشان اعم از انبوه سازان و فعالان بخش مسکن باید مجوز پخش آگهی داشته باشند

[:]

انبوه سازان و فعالان بخش مسکن قبل از اقدام به انتشار هر گونه آگهی پیش فروش در روزنامه و یا پخش در صدا و سیما باید مجوز لازم را از اداره کل راه و شهرسازی دریافت کرده باشند.

در منطقه اصفهان مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهر سازی استان اعلام کرده که برای تضمین حقوق شهروندانی که به عنوان پیش خریدار اقدام به خرید ملک می کنند، تمامی انبوه سازان و فعالان در بخش مسکن قبل از انتشار هر گونه آگهی مبنی بر پیش فروش ملک در روزنامه ها و یا پخش در صدا و سیما باید مجوز های مربوطه را از اداره کل راه وشهرسازی دریافت کنند.

ایمان طاهر همچنین متذکر شد که مشخصات کامل تمامی فعالان بخش مسکن که توانسته اند از اداره کل راه و شهرسازی مجوزات لازم را اخذ کنند، در وبسایتwww.isfrud.ir  درج شده است. لذا لازم است تمامی فعالان بخش مسکن برای پیش فروش ملک های خود در آگهی های انتشاری شماره و تاریخ اخذ مجوز مربوطه را اعلام کنند. این مقام مسول همچنین از تمامی رسانه ها درخواست کرد به جهت متضرر نشدن پیش خریداران قبل از انتشار هر گونه آگهی مجوز انتشار آگهی را از پیش فروشنده اخذ کنند.

مدیرمسکن وساختمان در مورد تبلیغاتی که در شبکه های اجتماعی نیز انتشار یافته اند اعلام کرد که هرگونه تبلیغات در هر مرجعی باید با اعلام شماره نامه و تاریخ مجوز باشد، و اسامی افراد در داخل سایت ذکر شده رویت شده باشد.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]