اسکانو

چطور کاشی های لق داخل خانه را تعمیر کنیم؟

لق شدن کاشی ها وسرامیک های داخل سرویس بهداشتی و دیگر فضاهای خانه یکی از مشکلاتی است که ممکن است بارها با آن دست و پنجه نرم کرده باشید. بدترین قسمت لق بودن کاشی ها سر و صداهایی است که از آنها بیرون می آید خصوصا اگر شب باشد و افراد خانواده در خواب ناز به سر ببرند! برای تعمیر کردن کاشی های لق خانه کافیست وسایل لازم را تهیه کرده و در کمترین زمان ممکن آنها را تعمیر کنید.

وسایل مورد نیاز:

چسب بتون (نوع تیوبی آن مناسب تر است)، گان (gun) برای چسب (از ابزار فروشی ها به راحتی تهیه کنید)، دریل، وزنه، دستمال تمیز، اسفنج ؛ مخلوط آب و صابون

 

چسب بتون

برای شروع قبل از هر چیزی با ضربه زدن بر روی کاشی ها آنهایی که لق شده اند را پیدا کنید؛ کاشی هایی که لق هستند صدای پوکی خواهند داد. پس از پیدا کردن کاشی های لق باید مته ای مناسب با کاشی های خود را انتخاب کنید، برای این کار مته هایی را انتخاب کنید که قطور نباشند، مته ها را یکی یکی بر روی درزهای کاشی ها قرار داده و آن مته ای که دقیقا با درز کاشی هم سایز است را انتخاب کنید.

مته

حال نوبت آن است که با مته انتخابی خود دقیقا کاشی لق را از چهار طرف سوراخ کنید، دقیقا مربع های کاشی را در نظر بگیرید و وسط هر یک از اضلاع آن یک سوراخ ایجاد کنید. اندازه سوراخی که می زنید نباید زیاد باشد تا 2 سانتی متر کفایت می کند. حال با استفاده از جارو برقی خاکی که از نتیجه سوراخ کردن سرامیک ها به وجود آمده را به خوبی پاک کنید.

چسب بتنی که تهیه کرده اید را توسط گان به داخل سوراخ ها بریزید؛ سپس توسط دستمالی تمیز اضافی چسب هایی که بیرون ریخته است را تمیز کنید. وزنه هایی که تهیه کرده اید بر روی کاشی ها قرار دهید و صبر کنید تا زمانیکه کاشی ها به خوبی بچسبند. مقداری از چسب استفاده شده پس از کار به بیرون می ریزد که توسط اسفنج خیس شده با آب و صابون کاملا قابل رفع شدن هستند.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]