اسکانو
تزیین دیوار اتاق‌خواب

چندراه مناسب برای تزیین دیوار اتاق‌خواب

اتاق‌خواب دقیقه جایی است که پر آرامش ترین اوقات زندگی‌مان را در آن می‌گذرانیم؛ به همین علت تمامی جزییاتی که در یک اتاق‌خواب قرار می‌گیرند باید از همه نظر حس آرامش را به افراد منتقل کنند. یکی از راهکارهایی که برای افزایش آرامش در یک اتاق‌خواب می‌توان پیاده‌سازی کرد؛ استفاده از تزیینات مختلف دوست‌داشتنی بر روی دیوار است، جاییکه همیشه جلوی چشم بوده و بتوان با نگاه کردن به آن‌ها لذت ببرید.

استفاده از رنگ و کاغذدیواری

رنگ و کاغذدیواری اولین راهی است که می‌توانید به‌واسطه آن‌ها بر روی دیوار اتاق‌خواب خود تمایز ایجاد کنید. رنگ‌ها و طرح‌های کاغذدیواری باید به‌گونه‌ای انتخاب شوند که در یک اتاق‌خواب چشمگیر بوده و درعین‌حال ملایم باشند تا بتوانند آرامش را به شما بدهند. رنگ‌های خیلی تند برای استفاده در اتاق‌خواب مناسب نبوده چراکه پس از مدت‌زمانی کوتاه می‌توانند منجر به آشفتگی در فرد شوند. ازاین‌رو رنگ‌هایی انتخاب کنید که ملایم و روشن بوده و درعین‌حال جذابیت زیادی به فضای شما بدهند. اجازه دهید رنگ‌های تند فقط در حد جزییاتی ریز در اتاق‌خواب شما خودنمایی کنند. یا اگر تمایل به استفاده از رنگ‌های تند رادارید از مکمل‌های آن‌ها در کنارشان استفاده کنید، همانند مشکی و سفید تا به این واسطه تعادل بصری ایجاد شود.

چیدمانی مناسب از عکس‌ها بر روی دیوار

یک دیوار را که بیشتر از همه خالی بودنش شمارا آزار می‌دهد انتخاب کنید، سپس عکس‌هایی که در آن خاطرات شادی دارید و دیدن آن‌ها منجر به حسی خوب در شما می‌شود را انتخاب کنید. عکس‌ها را به هر صورتی منظم و نامنظم و یا به اشکال مختلفی همچون قلب و یا ستاره بر روی دیوار در کنار هم بچینید، اگر می‌خواهید با این کار دیوار شما شکل بگیرد، پس یادتان باشد ابعاد و تعداد عکس‌ها بسیار مهم هستند.

استفاده از پارچه و استیکر بر روی دیوار

ساده‌ترین راه استفاده از انواع پارچه و نصب آن‌ها بر روی دیوار است، این راه نسبت به راه‌های قبلی از زیبایی آن‌چنانی برخوردار نخواهد بود و این زیبایی تنها زمانی خود را نشان می‌دهد که با دقت و ظرافت پارچه خود را انتخاب کرده باشید؛ اما راه‌حلی ساده و سریع است که در مواقعی که نمی‌توانید دیوار خود را نقاشی کنید آن را به‌سادگی بپوشانید. اگر دیوار شما به‌صورت کامل دچار مشکل نشده می‌توانید کمی خلاقیت به خرج داده و از انواع استیکرهای مختلف در بازار استفاده کنید.

استفاده از ریسه‌های led در اتاق‌خواب

همه ما از تصویر ستاره‌ها در شب لذت می‌بریم؛ حال تصور کنید این ستاره‌های کوچک زیبا در اتاق‌خوابمان حضورداشته باشند. ریسه‌های led بسیاری در بازار موجود هستند که علاوه بر زیبایی و روشنایی دارای مصرف کمی هم می‌باشند. این ریسه‌ها را بر روی دیوار نصب‌کرده سپس در کنار آن‌ها عکس‌های زیبایتان را قرار دهید.

ایجاد یک برد خاطرات بر روی دیوار

یک صفحه مشبک انتخاب کنید و بر روی یک‌تکه از دیوار نصب کنید. بر روی آن وسایل تزیینی که علاقه‌مند به دیدنشان هستید را قرار دهید، بر روی این برد می‌توانید عکس‌ها، کارت‌پستال‌ها و نوشته‌های زیبایتان را قرار دهید و سپس برای تزیین بیشتر از ریسه‌های نورپردازی در کنار آن استفاده کنید و با یک اقدام ساده زیبایی بسیاری را به اتاق‌خواب خود هدیه کنید. بر روی این برد می‌تواند هیچ عکسی حضور نداشته باشد؛ می‌توانید از وسایلی که حس خوبی به شما می‌دهند و یا مطابق با رشته و موضوع کاریتان هستند استفاده کنید. این برد برای آن است که شما در تمام مدتی که داخل اتاق‌خواب هستید حس آرامش بیشتری داشته باشید پس همان‌طور که دوست دارید آن را پرکنید.

تزیین دیوار با کاغذهای رنگی

اینکه کاغذهای رنگی را به چه شکلی بر روی دیوار نصب کنید همه به خلاقیت شما بستگی دارد؛ می‌توانید انواع گل‌های برجسته بسازید و آن‌ها را با هنرمندی به دیوار بچسبانید، حتی می‌توانید ریسه‌ای از کاغذهای رنگی ایجاد کنید و بر روی دیوار نصب کنید.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]