اسکانو
خرابی ماشین لباسشویی

چند اشتباه رایج که منجر به خرابی ماشین لباسشویی می‌شود

ماشین لباسشویی وسیله‌ای ضروری برای هر خانه‌ای به‌حساب می‌آید، اما هر وسیله‌ای برای آنکه کارایی بهتر و درعین‌حال طول عمر بیشتری داشته باشد، نیازمند رسیدگی مداوم است. همه ما بسیاری از اشتباهات را مداوم انجام داده غافل از اینکه تمام این عادات اشتباه در رابطه با وسایل برقی می‌تواند به‌سرعت منجر به خرابی دستگاه شود. ازاین‌رو در مطلب امروز چند اشتباه رایج در استفاده از ماشین لباسشویی را برای شما معرفی کرده‌ایم که با ترک آن‌ها قادر هستید سالیان سال از ماشین لباسشویی خود استفاده کرده و درعین‌حال از عملکرد صحیح آن راضی باشید.

پس از هر بار شستشو درب ماشین لباسشویی را باز بگذارید

بیشتر خانم‌های خانه‌دار پس از شستن لباس‌ها درب ماشین لباسشویی را می‌بندند. این کار باعث می‌شود سرعت رشد قارچ‌ها و کپک‌ها داخل ماشین لباسشویی افزایش یابد و همین امر ایجاد بویی نامطبوع خواهد کرد. ازاین‌رو پس از هر بار شستشو درب ماشین را باز بگذارید تا دیگ داخلی خشک‌شده و هیچ بویی در آن باقی نماند.

فیلتر آب را تعویض کنید

شاید تعداد کثیری از ماسالی یک‌بار هم نگاهی به فیلتر آب ماشین لباسشویی نیندازند. خاک و دوده و سایر کثیفی‌ها در این فیلتر جمع می‌شوند و محفظه فیلتر را مسدود می‌کنند، ازاین‌رو شما حس می‌کنید لباس‌هایتان به‌خوبی شسته نشده و علاوه بر این صدمات جبران‌ناپذیری به ماشین لباسشویی‌تان وارد خواهد شد.

هرازگاهی دیگ داخلی ماشین لباسشویی را شستشو دهید

اکثراً یادمان می‌رود که دیگ داخلی نیاز به شستشو دارد، میکروب‌ها، مواد شوینده رسوب شده باید به طریقی از دیگ داخلی شسته شوند، ازاین‌رو برخی از ماشین‌های لباسشویی عملیات شستشوی دیگ رادارند، اگر در لباسشویی شما چنین عملکردی وجود ندارد درجه آب را در بالاترین حالت ممکن تنظیم کنید و ماشین را بدون لباس و مواد شوینده روشن کنید و اجازه دهید تا ماشین خود را به‌خوبی شستشو دهد.

لباس‌ها را به‌اندازه ظرفیت ماشین لباسشویی داخلش بریزید

اضافه‌بار یکی از عوامل مهمی است که منجر به خرابی ماشین لباسشویی خواهد شد؛ به‌علاوه اینکه لباس‌ها برای پاک شدن نیاز به فضای خالی دارند؛ ازاین‌رو با پر کردن بیش‌ازحد ماشین لباسشویی نه‌تنها منجر به خرابی آن می‌شوید بلکه لباس‌های شما نیز به‌خوبی پاک نخواهند شد.

 

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]