اسکانو
دکوراسیون اتاق‌خواب مشترک برای کودکان

چند نمونه طراحی دکوراسیون اتاق‌خواب مشترک برای کودکان

درحالی‌که هر یک از کودک‌هایمان ممکن است اتاقی شخصی و مختص به خود بخواهند، اما همیشه این شرایط امکان‌پذیر نیست و در خانواده‌هایی که در حال رشد هستند و خانه‌ای کوچک در اختیاردارند عموماً یک اتاق برای فرزندان به اشتراک گذاشته خواهد شد. طراحی داخلی صحیح در این مورد به شما کمک می‌کند تا فضایی پویا و البته زیبا، مطابق باسن‌وسال فرزندان خود ایجاد کنید.

این اتاق‌های مشترک اگرچه حس شخصی بودن یک فضا را به کودکان منتقل نمی‌کند، اما دقیقاً جایی هستند که به آن‌ها سازش با یکدیگر و اشتراک گذاشتن دارایی‌ها را یاد خواهند داد.

 درهرصورت طراحی اتاق مشترک برای دو کودک چالش‌های مرتبط با خود را نیز داشته و برای طراحی این نوع از فضاها باید چگونگی قرار دادن وسایل اتاق و قوانین زمینی و فضا را در نظر بگیرید.

با توجه به نیاز و سلایق کودکانتان طراحی را انجام دهید، باید بدانید و این مسئله را باور کنید که این اتاق‌خواب کودک‌هایتان است نه شما! پس زمانی که در حال تصمیم‌گیری هستید باید یکی از اولویت‌های شما سلایق و علایق فرزندانتان باشد، برای طراحی اتاق‌خوابی که فرزندان شما بیشترین و بهترین لحظاتشان را در آنجا می‌گذرانند، همه‌چیز را بر اساس نظر آن‌ها طراحی کنید.

اگر حس خلاقیت در فرزندان شما زیاد است، کمک کنید این خلاقیت بجوشد و روان شود، مثلاً در اتاق‌خواب عکس بالا، استفاده از یک چرخ دوچرخه برای زیر میز، استفاده از بشکه‌های فلزی و ساده که هرکدام به رنگی درآمده‌اند و … می‌تواند زیبایی و هیجان کافی موردنیاز کودک و نوجوان شمارا به آن‌ها بدهند. برای انتخاب تخت خواب‌ها از مدل‌های دوطبقه استفاده‌شده و برای کاربری بیشتر یکی از تخت‌ها چندمنظوره بوده و هم به‌عنوان تخت خواب و هم مبلمان مورداستفاده قرار می‌گیرد. به این شکل هیچ فضایی از دست نرفته و در عین زیبایی بیشترین کارایی در یک اتاق‌خواب فراهم‌شده است.

بسته به جنسیت و علایق کودک خودرنگ‌ها را انتخاب کنید. می‌توانید اتاق‌خوابی پسرانه با تم رنگی سورمه‌ای انتخاب کنید و یا اتاق‌خوابی دخترانه بارنگ‌های شاد و یک رویکردی متفاوت… لوازم جانبی زیبا و ظریف، چراغ‌هایی هیجان‌انگیز و کودکانه با نوری کم می‌تواند اتاقی بسیار زیبا و پر جنب‌وجوش ایجاد کند.

یادتان باشد مهم‌ترین اصل در طراحی اتاق‌خواب مشترک استفاده از نظرات خود کودکان است، هر چه بیشتر کودکان بتوانند به‌ظاهر و احساس اتاق کمک کنند، بیشتر احساس راحتی و خوشبختی خواهند کرد، حتی اگر در حال تحصیل و یا انجام فرآیندی هرچند خسته‌کننده باشند.

 

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]