اسکانو
دکوراسیون خانه

چند وسیله که دکوراسیون خانه‌ شما را دگرگون می‌کند

قبل از هر چیزی بدانید که خرید وسایل چوبی و مبلمانی باکیفیت برای دکوراسیون خانه‌ شما اگرچه هزینه‌هایی بالای دارند اما برای شما در حکم یک سرمایه‌گذاری به‌حساب خواهند آمد، چراکه شما از خرید وسایل جدید در مدت‌زمان‌های کوتاه در امان هستید! و سالیان سال می‌توانید وسایل باکیفیت خود را از خانه‌ای به خانه‌ای دیگر بکشانید. چند وسیله چوبی ازنظر طراحان دکوراسیون بزرگ برای دکوراسیون هر منزلی لازم بشمار می‌رود که در مطلب امروز قصد داریم آن‌ها را برای شما معرفی کنیم.

میز عسلی در دکوراسیون داخلی

میز عسلی یکی از وسایل چوبی است که اکثر خانه‌ها به دلیل کمبود جا آن‌ها حذف می‌کنند، اما به گفته طراحان دکوراسیون هر مبلی باید یک میز عسلی برای پذیرایی داشته باشد، این میزهای عسلی گاه برای قرار دادن وسایل زینتی نیز مورداستفاده قرار می‌گیرند که در این حالت زیبایی دوچندانی به فضای نشیمن و یا اتاق‌خواب خواهند بخشید. اگر از میزهای عسلی متفاوتی در دکوراسیون داخلی استفاده می‌کنید، یادتان باشد همه آن‌ها دارای ارتفاع یکسانی داشته و کمی از دسته مبلمان بلندتر باشند. مدل‌هایی از عسلی که قسمت میانه آن‌ها خالی است برای اتاق نشمین مناسب هستند و آن‌هایی که پشتشان پوشیده است تنها مناسب برای اتاق‌خواب هستند.

مبل دو نفره در دکوراسیون داخلی

مبلمان‌های دونفره اکثراً در بسیاری از ست‌های مبلمان قرار دارند، هیچ‌گاه آن‌ها را حذف نکنید. این مبل‌های دو نفره به‌تنهایی و یا با دیگر مبلمان به‌خوبی کارایی دارند. این نوع مبلمان می‌توانند در اتاق نشیمن، ورودی ساختمان، اتاق غذاخوری و در قسمت پایین تخت خواب قرار بگیرند. مبلمان‌های دونفره‌ای که پشتی ثابت دارند از نمونه‌هایی که دارای تشک‌های نامرتب و در اصطلاح شل‌وول هستند مناسب‌تر می‌باشند و آن دسته از مبلمان دونفره‌ای که دارای چین به‌صورت دامن در پایین خود هستند مناسب برای اتاق‌خواب می‌باشند. نمونه‌های تشک دار نیز مناسب برای فضای بیرونی خانه می باشند. برای اتاق نشیمن مدل‌های دونفره‌ای را انتخاب کنید کهپایه‌های آن‌ها مشخص هستند و سایزی حدود 150 سانتی‌متر دارند.

صندلی‌های دسته‌دار در دکوراسیون داخلی

در کنار تمام مبلمان راحتی و یا پارچه‌ای استفاده از صندلی‌های چوبی و دسته‌دار می‌تواند تضادی بسیار زیبا ایجاد کند و به زیبایی بیشتر فضای شما کمک کند. این نوع از صندلی‌ها در هر قسمتی از خانه می‌توانند قرار بگیرند و هیچ محدودیتی برای آن‌ها وجود ندارد. آن دسته از صندلی‌های چوبی که پشتی آن‌ها دارای طرح بوده و یا باز هستند می‌توانند در حکم وسایل تزیینی بکار آمده و عموماً جابجایی ساده‌ای نیز دارند. راهرو، اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری، کنار یک میز یا یک میز صبحانه، اتاق‌خواب فضاهایی هستند که به‌خوبی می‌توانید داخل آن‌ها از این نوع صندلی‌ها استفاده کنید.

نیمکت در دکوراسیون داخلی

نیمکت‌ها از وسایل بادوامی هستند که می‌توانید در قسمت‌های مختلفی همچون راهرو، ایوان، اتاق نشیمن، کنار میز غذاخوری و پایین تخت استفاده کنید و به‌واسطه آن‌ها رنگ و حجم و وقار خاصی به فضای خود بدهید. این نوع از نیمکت‌ها درواقع در هر قسمتی به‌سادگی فضایی برای نشستن ایجاد می‌کنند. مدل‌های بدون پشتی دارای تنوع بیشتری هستند و در بین آن‌ها مدل‌هایی با روکش‌های جذاب‌تر بیشتر دیده می‌شود.

کنسول در دکوراسیون داخلی

کنسول‌ها درواقع در حکم میز هستند و عموماً کارایی دارند که اکثراً میزها از پس آن برنمی‌آیند. توسط کنسول می‌توانید از انواع راهروهای باریک و یا فضاهای کوچک بیشترین استفاده را کرده و درعین‌حال می‌بینید که به‌هیچ‌عنوان جلوی راهتان را نمی‌گیرند. برای اتاق‌خواب نمونه کنسول‌های گرد فضایی بهتر و صمیمی‌تر ایجاد می‌کنند. کنسول‌ها دارای دوپایه هستند و دوپایه آن‌ها توسط تکیه دادن به دیوار شکل می‌گیرد. این نوع از کنسول‌ها در هر فضایی امکان قرارگیری دارند.

دراور در دکوراسیون داخلی

دراور ها تنها برای اتاق‌خواب نیستند، عموماً تصور داریم دراور با تعداد کشوهای بالا تنها مناسب برای اتاق‌خواب است، اگرچه دراور ها یکی از عناصر زیبا در یک اتاق هستند که علاوه بر زیبایی به نظم دهی اتاق نیز کمک می‌کنند، اما می‌توانید از آن‌ها در اتاق غذاخوری و برای قرار دادن دستمال‌سفره و بسیاری از وسایل دیگر مرتبط با غذاخوری از آن‌ها استفاده کنید. علاوه بر این دراور ها مناسب برای قرارگیری در راهرو، اتاق پذیرایی، اتاق غذاخوری، راهرو ورودی، اتاق‌خواب، حمام نیز هستند و به‌شدت وسایلی پرکاربرد بشمار می‌آیند. بهترین مدل کشوی کشودار مدلی است که بیش از 45 سانتی‌متر عمق، 90 سانتی‌متر ارتفاع و 127 سانتی‌متر عرض نداشته باشد.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]