اسکانو
دکوراسیون خانه

چه زمانی استفاده از فرش گرد در دکوراسیون خانه توصیه می‌شود

فرش‌های گرد نسبت به فرش‌های مستطیلی عموماً در بین افراد از محبوبیت کمتری برخوردار هستند و در شرایطی که زمین و یا قسمتی از خانه دارای اندازه‌ای غیرمتعارف باشد فرش‌های گرد بهترین نوع از فرش‌ها برای دکوراسیون خانه به‌حساب می‌آیند، چراکه بدون توجه به اضلاع زمینی که در اختیارداریم به‌سادگی می‌توانیم محدوده موردنظر را پرکنیم. حال سؤال اینجاست، چه زمانی استفاده از فرش گرد در دکوراسیون توصیه می‌شود؟

زمانی که می‌خواهیم جزئیات منحنی معماری بیشتر جلوه‌گر باشند

برخی اوقات برای قسمتی از منزل شما شکلی خاص از منحنی در نظر گرفته می‌شود، بهترین فرش برای پر کردن این محدوده فرش‌های گرد بوده، چراکه توازن بیشتری با نوع معماری فضای شما ایجاد کرده و منحنی معماری فضا بیش‌ازپیش جلوه‌گر خواهد شد.

تمایل برای هماهنگی بیشتر با شکل مبلمان و لوستر

برای تعادل در بین وسایلی که داخل یک دکوراسیون جای خوش کرده‌اند، مثلاً در فضایی که لوسترهای گرد بزرگ قرار دارند و یا آینه‌های منحنی و مدور قرارگرفته‌اند و یا مهم‌تر از همه زمانی که مبلمان گرد انتخاب کرده‌اید، بهتر است از فرش‌های گرد بهره گرفته تا تعادل میان شکل ظاهری وسایل در دکوراسیون بیشتر حفظ شود.

ایجاد قسمتی جداگانه از سایر چیدمان در دکوراسیون

برای فضاهای گسترده که هم‌زمان می‌توان چند چیدمان را در نظر گرفت، زیباست که قسمتی را بافرشی گرد پرکرده و از دیگر چیدمان منزل خود مجزا کنید. فرش انتخابی باید به‌گونه‌ای باشد که قسمتی از وسایل شما بر روی آن قرار بگیرد تا حس انسجام را به شما و دیگر افراد ساکن در خانه منتقل کند.

ایجاد شکلی متمایز و طراحی کف‌پوش به‌صورت لایه‌ای

زمانی که اتاق خود را به‌صورت یکپارچه و ساده با انواع موکت و یا کف‌پوش‌های ساده پر می‌کنید، زیباترین کار این است که از تکه فرشی دایره‌ای استفاده کرده و فضای خود را برجسته‌تر کنید.

بزرگ‌تر جلوه دادن آرایه‌گری با فرش‌های گرد

فرش‌های گرد علاوه بر آنکه از شلوغی فضا و درهم‌ریختگی آن می‌کاهد، استعداد خوبی در بزرگ‌تر جلوه دادن اتاق داشته و منحنی‌های موجود در آن می‌توانند چشم افراد را مجاب کنند تا به فضای اطراف نیز توجه کنند.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]