اسکانو
کازابلانکا کجاست

کازابلانکا کجاست و معرفی جاذبه‌های گردشگری آن

کازابلانکا یکی از بزرگ‌ترین شهرهای مراکش است؛ شهری که دارای 3 میلیون نفر جمعیت بوده و درواقع پایتخت تجاری شمال آفریقا بشمار می‌رود. این شهر تلفیقی از مدرنیته و سنت بوده و در آن شاهد هتل‌های لوکس و مجلل و رستوران‌های باشکوه و بوتیک‌های خاص خواهید بود. کازابلانکا شهری ثروتمند بوده که رشد در آن به‌شدت باورنکردنی است.

مسجد حسن || (Hassan II Mosque)

بهترین جایی که می‌توانید سفر خود را ازآنجا شروع کنید، مدینا است؛ مدینا شهری کوچک اما جذاب بوده که در دل خود جاذبه‌های گردشگری را همچون مروارید پنهان کرده است. در خط ساحلی و شمالی مدینا مسجد حسن قرارگرفته که یکی از مشهورترین جاذبه‌های کازابلانکا است. مسجد حسن دومین مسجد بزرگ جهان است که در مساحت وسیع ۲ هکتاری ساخته‌شده است و مناره‌ی آن با ۲۰۰ متر ارتفاع، بلندترین مناره‌ی جهان است. این مسجد از معماری فوق‌العاده‌ای بهره برده که سنگ‌های مرمر باروکش‌های طلایی‌رنگ زینت‌بخش آن هستند. تنها نکته مهم در دیدن مسجد حسن آن است که افراد غیرمسلمان فقط از طریق تورهای گردشگری می‌توانند از آن دیدن فرمایند.

منطقه‌ی مدینا (medina district)

مدینا درواقع نبض زندگی در کازابلانکا است؛ منطقه‌ای قدیمی با کوچه‌هایی هزارتویی که در آن هزاران تاجر کالاهای خود را به مردم و مغازه‌داران عرضه می‌کنند. منطقه‌ای شلوغ و دیدنی که اگر اهل خرید باشید فضایی بسیار جذاب برای شما خواهد بود.

میدان محمد (Place Mohamed )

این منطقه درواقع میدان مرکزی کازابلانکا به‌حساب می‌آید؛ که در آن بسیاری از ساختمان‌های مهم و دولتی قرارگرفته‌اند. این منطقه دارای یک فواره مرکزی بوده و باغ‌هایی که در اطراف آن به جهت تزیین قرار دارند تبدیل به منطقه‌ای گردشگری برای بومیان منطقه و محلی‌ها شده است.

کورنیش (Corniche)

کورنیش یک منطقه ساحلی و شلوغ مخصوص برای افرادی است که دوست دارند مردم مختلف را ببینند و دیده شوند! در این منطقه ساحلی شاهد رستوران‌ها و هتل‌های لوکس خواهید بود، مضاف بر اینکه این منطقه بسیار مناسب برای افرادی است که علاقه‌مند به ساحل و آفتاب و آب هستند.

بازار مرکزی (Central Market)

بازار مرکزی کازابلانکا درواقع برای آن دسته از توریست‌هایی که دوست دارند در قلب کازابلانکا گشتی بزنند بسیار مناسب است. این بازار یکی از مناطق دیدنی این شهر است که باید در سفر به کازابلانکا حتماً به آن سری بزنید. این بازار محلی برای خریدوفروش کالاهای محلی و بومی شهر مثل انواع کفش و صندلی‌های محلی دست‌دوز، کیف‌ها کوله‌های مراکشی با نقش و نگارهای فوق‌العاده زیبا و هر کالای خاص دیگری است که فکرش را بکنید.

 

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]