اسکانو

[:en]کنترل خانه هوشمند در دستان شما[:de]

کنترل خانه هوشمند در دستان شما

[:]

 

%da%a9%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%84-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%af%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%b4%d9%85%d8%a7

در ایران بیش ار ۴۰ میلیون نفر کاربر گوشی هوشمند وجود دارد و هر ساله بر تعداد آنها افروده می‌شود. در سال ۹۲ ، تنها دو میلیون کاربر گوشی هوشمند در ایران وجود داشت. این رقم در سال ۹۳ به ۲۰ میلیون نفر رسید. هر روزی که می‌گذرد نقش گوشی‌های هوشمند در زندگی ما پررنگ‌تر می‌شود. امروزه تلفن‌های هوشمند در تمام جزئیات زندگی روزمره ما وارد شده و بدون شک در آینده ای نزدیک تمام جنبه‌های زندگی ما وابسته به گوشی‌های هوشمند خواهد بود. امروزه خانه های هوشمند و اپلیکیشن های مربوط به آن بسیار پرطرفدار شده است.

اپلیکیشن‌های جدید امکانات بسیاری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ از دفترچه یادداشت و نقشه گرفته تا برنامه‌های غذایی و ورزشی. درواقع گوشی‌های هوشمند در همه کارها دستیار ما شده‌اند. اپلیکیشن‌ها کار جستجوی ملک را نیز برای کاربران آسان کرده و دیگر برای پیدا کردن ملک مناسب نیازی نیست تا جای جای شهر را زیر پا بگذارید. اپلیکیشن‌ها به کاربران این امکان را می‌دهد تا تنها در چند دقیقه تعدادی ملک را بررسی کرده و با مالک تماس بگیرند.

این روزها اپلیکیشن‌های گوشی‌های هوشمند خدماتی را به کاربران ارائه می‌کند که شاید دور از ذهن به نظر برسد.

گوشی در حفظ امنیت خانه

یکی از این خدمات، اپلیکیشن های مربوط به سیستم‌های امنیتی خانه است. سیستم های امنیتی تشکیل شده از سنسورهای حرکتی، دوربین، تجهیزات اطلاع رسانی و نمایش تصاویر دوربین هاست. این دوربین‌ها تمام تغییرات ناگهانی را ثبت کرده و گزارش میدهند. اگر سسیستم امنیتی شما متصل به تلفن همراهتان باشد می‌توانید به صورت آنلاین به تصاویر داخل خانه دسترسی داشته باشید و تمام نقاط خانه را مشاهده کنید. در صورت ایجاد تغییرات ناگهانی نیز سیستم به شبکه اینترنتی متصل شده و تغییرات را گزارش می‌دهد. همچنین میتوانید از گوشی های قدیمی به عنوان دوربین استفاده کنید. در این شرایط حتی اگر در فاصله دوری از خانه باشید به راحتی میتوانید از آنچه در خانه اتفاق می‌‌افتد به راحتی باخبر شوید.

استفاده از گوشی در آشپزخانه هوشمند

استفاده از تلفن همراه در آشپرخانه های هوشمند نیز به زودی بسیار رایج خواهد شد. شما می‌توانید از اتاق خواب خود با تلفن به قهوه ساز آشپزخانه وصل شوید و قهوه خود را آماده کنید. غلظت و مقدار آن را تعیین کنید تا زمانی که برای صرف صبحانه به آشپرخانه می‌آیید قهوه‌ی گرم داشته باشید.

%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%87-300x200

تلفن‌های هوشمند حتی در پخت غذا نیز به کمک شما آمده‌اند.  استفاده از تابه های هوشمند که دارای سنسورهای حرارتی هستند به شما کمک می‌کنند تا با استفاده از تلفن همراه و اپلیکیشن های مربوطه غذای ایده‌آلتان را بپزید. اپلیکیشن تابه‌ها حرارت غذا را مرتبا بررسی میکند و به شما اطلاع میدهد که چه زمانی باید غذا را برگردانید و یا سایر مواد را اضافه کنید. این تابه ها حتی آماده شدن غذا را نیز به شما اعلام میکند. این اپلیکیشن اطلاعات را از تابه میگیرد و همزمان آن را با دستور پخت مطابقت میدهد.  اگر این تابه ها برایتان جذاب است باید بگوییم هم اکنون این تابه ها در بازار وجود دارند.

گازهای هوشمند که توسط گوشی های اندروید و ios   و  با اتصال به اینترنت قابل کنترل است . این گاز این امکان را به شما می‌دهد که غذای خود را از راه دور آماده کنید.

پریزهای برق هوشمند، این پریزها قابلیت کنترل از راه دور را دارند که توسط گوشی‌های اندرود و ios  قابل استفاده هستند. که می‌تواند جریان برق را به وسایلی که به آن متصل است قطع و وصل کند.

%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b2%d9%88-300x200

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]