اسکانو
گل آپارتمانی

گل آپارتمانی لوکس، اگر وضع مالی خوبی دارید این گل‌ها را بخرید

در مطالب گذشته برخی از گل اعیانی را برای شما نام بردیم، گل هایی زیبا و خاص که از لحاظ قیمتی در نقطه بالایی قرار گرفته که هر قشری قادر به خرید آنها نیستند. این نوع از گل های زیبا اکثرا در کمترین حالت ممکن با یک شاخه چیزی در حدود ۱۰۰ هزار تومان قیمت داشته، و در گونه های بزرگتر و خاص تر به بالای میلیون تومان هم خواهند رسید. از این رو برخی از افراد با وضعیت مالی خوب به سمت آنها کشیده شده و اغلب حاضرند برای نگهداری آنها نیز مبالغ بالایی هزینه کنند.

زاموفیلیا

زاموفیلیا یکی از آن دسته گل های اعیانیست که به نسبت دیگر گل های آپارتمانی زیبا اما ارزان قیمت می توان گفت مرگ ندارد! شاید یکی از دلایلی که به محبوبیت و قیمت بالای این گل کمک کرده همین جان سخت بودنش است! این گل در اکثر پاساژ های دبی و مغازه های پاریس یافت می شود، و در خانه های آپارتمانی می تواند یکی از عناصر بسیار مهم در زیبایی یک نشیمن باشد. گلدان های این گیاه زیبا چیزی در حدود ۱۲۰ هزار تومان قیمت دارند.

ماگنولیای بهار

این درختچه گل مخصوص برای ویلایهای شما و یا حیاط های بزرگ است. یکی از آن دسته گل های اعیانی و بسیار زیبا که می تواند در فصل بهار زیبایی فوق العاده ای به محیط شما بدهد. این گل از ۸۰ هزار تومان شروع شده و در سایز های بزرگ قیمت های بالایی به خود می گیرد.

درختچه سه رنگ

درختچه سه رنگ گیاهی بسیار زیباست که در طول سال ۳ رنگ زرد، قرمز و سبز را در آن شاهد خواهید بود. گیاهی گران قیمت اما مقاوم بوده که می تواند چشم هر بیننده ای را به خود جلب کند.

کاکتوس های کاکتوس‌های گران قیمت و کلکسیونی

کاکتوس کلکسیونی، نوعی از کاکتوس های ریز و مینیاتوری و بسیار زیبا هستند که اغلب قیمت آنها به میلیون تومان نیز می رسد.

درختچه آیلکس

این رختچه یک نمونه بسیار زیبا است که بیشتر مناسب برای کاشت در حیاط و ویلاهای بزرگ است. این نوع گیاه به شدت در مقابل سرما و گرم مقاوم بوده و در هر شرایطی دوام خواهد آورد، علاوه بر زیبایی بسیار زیاد این درختچه، مقاومت بالای آن در هر شرایطی نیز باعث شده این گیاه قیمت بالایی به خود بگیرد. این درختچه در سایز یک جعبه کوچک حدود ۴۰۰ هزار تومان قیمت داشته و در سایزهای بزرگتر قیمت های بالاتری به خود میگیرد.

جونی پروس ستاره ای و کاج نوئل آبی

هر دو گیاه از نمونه های بسیار با کیفیت و گران قیمت بوده، که بیشتر در محله های پولدار نشین شاهد آن خواهید بود! جونی پروس از ۳۰۰ هزار تومان قیمت شروع شده و کاج نوئل آبی نیز از ۲ میلیون تومان به بالا قیمت خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]