اسکانو
گیاهان آپارتمانی سمی

گیاهان آپارتمانی سمی برای حیوانات خانگی

اگر شما هم در خانه خود از حیوان خانگی مراقبت می‌کنید و درعین‌حال علاقه‌ای بسیار زیاد به داشتن گیاهان آپارتمانی در دکوراسیون خوددارید، بهتر است بدانید که برخی از گیاهان به دلیل موادی که از خود ترشح می‌کنند برای سگ و گربه‌ها خطرناک و سمی بوده، لذا علاوه بر شناخت این نوع گیاهان و دور کردن آن‌ها از حیوان خانگی عزیزتان بهتر است مراقب باشید تا سگ و گربه خانگی داخل حیاط و باغچه‌ای که کود شیمیایی ریخته‌اید نیز نروند.

گیاهان آپارتمانی همچون عشقه، دیفن باخیا، فیلودندرون، سیکلامن، آزالیا، آماریلیس، ادریسی، خر زهره، لیلیوم یا سوسن، اسپاتی فیلوم، نرگس، سیکاس، لاله، پوتوس، داوودی، گل حسرت، آلوئه ورا، بنت قنسول، شفلرا، سینگونیوم، بابا آدم و مرجان مینیاتوری از دسته گیاهان آپارتمانی هستند که برای حیوانات خانگی همچون سگ و گربه و … مضر و سمی می باشند.

لذا لازم است بدانید میزان سمی بودن گیاهان داخل لیست با یکدیگر برابر نبوده و دیفن باخیا، فیلودندرون، آزالیا، خر زهره، سیکاس، آلوئه ورا گیاهانی هستند که درصد سمی بودنشان بسیار بالاتر از گیاهان نامبرده دیگر می باشد؛ بنابراین بهتر است این گیاهان را از خانه دور کرده و یا در فضایی قرار بدهید که خیالتان راحت باشد دست حیوان خانگیتان به آن نمی‌رسد! گیاهان گفته‌شده ایجاد علائمی غیرعادی در حیوان خواهد کرد که در صورت مشاهده باید حیوان را به دامپزشکی منتقل کنید.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]