اسکانو
دیدنی‌های جهان

۱۰ جاذبه طبیعی عجیب و دیدنی‌های جهان که باور نمی‌کنید حتی واقعی باشند.

در دنیا دیدنی‌های عجیب و بسیار زیبایی وجود دارد که حتی باور اینکه این تصاویر و مناظر واقعی هستند دور از ذهن است . در این مقاله ۱۰ تا از زیباترین و خاص‌ترین مناظر و جاذبه‌های طبیعی در سراسر دنیا را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. کوهستان آنتیلو در ایلت آریزونا آمریکا

کوهستان انتیلو در بیابان‌های کویر نواجا قرار دارد . وجود ترک و شکاف در میان کوه‌ها و صخره‌های این منطقه منظره‌ای بی‌نظیر از نور خورشید را که در میان صخره ها تابیده می‌شود به وجود  آورده است.

  1. سالار د اویونی در بولیوی

این دریاچه در فصل تابستان به بزرگ‌ترین تخته نمکی دنیا تبدیل می‌شود که تصویر اسمان در آن منعکس می‌شود. شما می‌توانید اسمان را در زیر پای خود ببینید.

  1. دریاچه بیابال شمالی در روسیه

دریاچه‌ای دیگر که در سیبری جنوبی قرار دارد. در زمستان آب‌های اطراف این دریاچه به شکل بلورهای غول‌پیکر یخ میزند . این دریاچه در زمستان تداعی‌کننده  قلعه تنهایی قهرمان داستان‌های کمیک سوپرمن است .

  1. آبشار کوانگ سای در لئونگ پرابنگ، لائوس

این آبشار دارای سه لایه است که در نوع خود بی‌نظیر است. این آبشار یکی از محبوب‌ترین مقاصد توریست‌ها در سراسر دنیا است.

  1. چشمه بزرگ پریزماتیک در وایومینگ، ایالات‌متحده آمریکا

این چشمه سومین چشمه آبگرم بزرگ در دنیا است. این چشمه در پارک ملی یلوستون قرار دارد و رنگ آب آن همانند رنگین‌کمان است.

  1. هواکاچاینا در پرو

واحه‌ای در میان صحرای پرو. این آبادی در سال ۱۹۳۰ در کنار یک چاه آب بنا شد. همچنین پرو یکی از عجایب هفتگانه جدید ماچو پیچو را نیز در خود جای‌داده است.

  1. دروازه‌ای به جهنم در ترکمنستان

این آتش‌فشان در پاکستان می‌تواند نزدیک‌ترین تصویر به دروازه جهنم باشد، داغ، قرمز و بخارآلود.

  1. پارک ملی تورس دل در شیلی

 این کوهستان یکی از زیباترین مناطق کوهستانی امریکای جنوبی است که هرساله کوهنوردان بسیاری به این منطقه سفر می‌کنند و منظره قله‌های این کوهستان واقعاً بی‌نظیر و محسور کننده است.

  1. حصار تاریکی در ایرلند شمالی

در جنگل‌های ایرلند شمالی جاده‌ای وجود دارد که با درختان سر به فلک کشیده احاطه‌شده است. طرفداران بازی تاج‌وتخت این جاده را به نام جاده پادشاه می‌شناسند.

  1. کوه رینجی در اندونزی

چند روز کوه‌پیمایی و کوهنوردی ارزش دیدن منظره زیبای کوه رینجی را دارد. این کوه دومین کوه آتش‌فشان فعال در دنیا است. دهانه این آتش‌فشان توسط دریاچه‌ای که محلی‌ها آن را  فرزند دریا» می‌شناسند احاطه‌شده است.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]