اسکانو
نقاشی دیوار

10 راز که باید در مورد نقاشی دیوار بدانید

نقاشی دیوار خانه کار ساده ای به نظر می رسد، اما در واقعیت قضیه کمی متفاوت است. برای آنکه بتوانید یک رنگ آمیزی درست برای دیوارها داشته باشید و از نتیجه آن شگفت زده شوید، 10 راز وجود دارد که از زبان حرفه ای ها برای شما مطرح می کنیم.

نقاشی دیوار

  1. قبل از هر کاری، سنباده کشی دیوار مهمترین قسمت کار می باشد. ورقه ای از کاغذ سنباده بر روی دیوار بکشید تا تمای قسمت های اضافی و برجسته بر روی دیوار از بین رفته و دیوار ظاهری صاف و بی عیب داشته باشد.
  2. حرفه‌ای‌ها در زیر کار پس از سنباده کشی، از پرایمر استفاده می‌کنند. این کار به شما اجازه می‌دهد که رنگ زده‌شده بر روی پرایمر جلوه‌ای بهتر داشته باشد. استفاده از این نوع پرایمر ها در مقابل بتونه بسیار بهتر بوده و مشکلاتی که بتونه پس از جذب رطوبت رنگ داشته را ندارند.
  3. استفاده از برچسب و نوار بر روی قرنیزها کمک می‌کند تا پس از رنگ‌آمیزی شاهد لکه‌دار شدن قرنیزهای چوبی خود نشوید. این نوارچسب‌ها باید به‌واسطه یک کاردک به‌خوبی بر روی قرنیز چسبیده باشند تا رنگ به لایه زیرین نفوذ نکند.
  4. پوشاننده‌ها و نرم‌کننده‌های رنگ به این منظور استفاده می‌شوند که رد قلم‌مو بر روی دیوار نماند. این نرم‌کننده‌های رنگ را باید با توجه به دستورالعمل‌های نوشته‌شده بر روی محصول توسط کارخانه به رنگ اضافه کنید.
  5. برای اینکه در هنگام رنگ‌آمیزی سقف، رنگ به دیوار مجاور کشیده نشود، حرفه‌ای‌ها با یک پیچ‌گوشتی خطی باریک مابین دیوار و سقف ایجاد می‌کنند، این کار منفذی در بین این دو قسمت ایجاد می‌کند که رنگ‌های اضافی داخل آن قرار می‌گیرد.
  6. برای جلوگیری از نفوذ رنگ به زمین بهتر است به‌جای پارچه‌های متفرقه از پارچه برزنت استفاده کنید. این نوع از پارچه‌ها اجازه نمی‌دهند که رنگ از آن‌ها نفوذ کند و به زمین برسد.
  7. یک دیوار را به‌طور کامل رنگ‌آمیزی کنید و سپس به سراغ دیواری دیگر بروید تا پس از اتمام کار با تغییر در تناژ رنگی در قسمت‌های مختلف دیوار مواجه نشوید.
  8. رنگ‌های پاشیده شده بر روی شیشه‌ها را اجازه دهید خشک شوند، سپس با استفاده از تیغ و یا کاتر به‌راحتی از سطح شیشه جدا کنید.
  9. برای جلوگیری از تغییرات رنگی، گالن‌های مختلف رنگ را در یک ظرف بزرگ آماده کنید تا پس از رنگ‌آمیزی متوجه تغییرات رنگی نشوید.
  10. غلتک رنگتان چه نو باشد و چه کهنه قبل از هر بار استفاده باید به‌خوبی شسته شود تا پرز و کثیفی‌های آن به‌خوبی برطرف شود.

 

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]