اسکانو
دیدنی‌های دانمارک

3 تا از جذاب‌ترین دیدنی‌های دانمارک

دانمارک یکی از کشورهای جذابی است که در دل خود سواحل باشکوه، قلعه‌های زیبای افسانه‌ای، جنگل‌های سرسبز، آب‌وهوای معتدل، شهروندان صمیمی را جای‌داده است و تمامی جاذبه‌های گردشگری آن در سال‌های اخیر برای همه نمایان شده است. در این کشور جذاب بیشتر از ماشین شاهد دوچرخه خواهید بود، این مسئله در کپنهاگ پایتخت این کشور از اهمیت بسیاری برخوردار بوده بطوریکه دوچرخه در آن بر ماشین تقدم داشته و برای کشف جاذبه‌های گردشگری آن نیاز به یک دوچرخه پیدا خواهید کرد. در کنار جاذبه‌های گردشگری این کشور غذاهای عالی دانمارکی نیز برای گردشگران از اهمیت خاصی برخوردار است.

باغ‌های تیوولی، کپنهاگ (tivoli gardens)

تمامی گردشگرانی که به کپنهاگ سفر می‌کنند حتماً سری هم به این فضای تفریحی می‌زنند. تیوولی از سال 1843 الهام‌بخش پارک‌های دیزنی در جهان بوده و در آن شاهد جاذبه‌های تفریحی بسیاری ازجمله ترن هوایی، چرخ‌وفلک، تئاتر عروسک خیمه‌شب‌بازی، رستوران‌ها، کافه‌ها، باغ‌ها، غرفه مواد غذایی خواهید بود. این منطقه تقریباً در سراسر جهان شناخته‌شده است که در شب می‌توانید به تماشای آتش‌بازی، در زمستان‌ها به دیدن باغ‌ها با چراغ‌هایی تزیین‌شده برای فصل کریسمس، در تابستان هم به تماشای کنسرت های رایگان در شب‌های جمعه بپردازید.

کاخ کریستینسبرگ، کپنهاگ (christiansborg palace)

در جزیره‌ای کوچک بانام اسلات شولمن در مرکز شهر کوپنهاگ کاخ کریستینسبرگ قابل مشاهده است. این کاخ دارای پیشینه‌ای 800 ساله بوده و درواقع پایه قدرت پادشاهی دانمارک بشمار می‌رفته است. در حال حاضر چند قسمت از این کاخ هنوز هم به دست خانواده سلطنتی مورداستفاده قرار می‌گیرد اما بسیاری از مکان‌های آن برای عموم باز بوده و گردشگران می‌توانند از آن دیدن کنند. به‌علاوه اینکه خرابه‌های قلعه اسقف که در قرن 14 نابودشده است به همراه قلعه قرون‌وسطی برای بازدید عموم باز است.

نیهاون، کپنهاگ (nyhavn Copenhagen)

نیهاون درواقع همان نیو هاربر ستاره‌ای است که در تمامی تصاویر و کارت‌پستال‌های این شهر مشاهده می‌شود. این مکان محلی بسیار مناسب برای قدم زدن است. این منطقه در قسمت پشتی کاخ امیلینبرگ قرارگرفته است که در حال حاضر به‌واسطه وجود خانه‌های چندرنگ آن، رستوران‌ها و کشتی‌های بلند که برخی از آن‌ها موزه هستند در اسکله شکلی جدید به خود گرفته و تبدیل به مکانی جذاب برای بومیان منطقه و همچنین گردشگران شده است. اگر اهل ماجراجویی هستید، پس از مسافرت به این منطقه می‌توانید یک هیدروفویل به سوئد بگیرید و با یک کروز بندر زیبا را برای دیدن مناظر بکرش انتخاب کنید.

 

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]