اسکانو
فروش خانه

4 سوال ویرانگر در هنگام فروش خانه که باید برای آنها جواب هوشمندانه داشته باشید

زمانیکه که قصد فروش خانه خود را دارید به 4 سوال پاسخ ندهید! کسی که برای خرید خانه شما می آید، به هر حال تلاش می کند تا قیمت خانه شما را پایین بیاورد، در این بین 4 سوال وجود دارد که قطعا با آنها مواجه می شوید، از آنجاییکه برداشت هر شخصی از هر مسئله ای کاملا با دیگری متفاوت است توصیه می کنیم زمانیکه خانه خود را می فروشید یا به مشاوران املاک اطمینان کرده و اجازه دهید تا آنها با مشتری شما تنها باشند، و یا در صورت حضورتان از جواب دادن به این چهار سوال اجتناب کنید.

برخی اوقات مشتریانی که برای بازدید از خانه شما حضور پیدا می کنند، ممکن است به هر قسمت از فضای خانه شما نگاهی بیاندازند، از کمد های شخصی گرفته تا زیر سینک آشپزخانه و تمامی کشوهایتان را بررسی می کنند تا بدانند که آیا وسایل انها برای این خانه مناسب است یا خیر؛ قطعا با دیدن این گونه از رفتارها خونتان به جوش آمده و یا از اظهار نظرهای مشتریان ناراحت می شوید؛ در چنین حالتی اگر در خانه حضور نداشته باشید باعث می شوید که با پاسخ دادن های ناگهانی مشتری خود را از دست ندهید! یادتان باشد که دلیلی ندارد تا جواب تمامی سوالات خریدار را بدهید!

چرا دارید جابجا می‌شوید؟

این سوال قطعا می تواند دلیلی باشد تا قیمت خانه شما را پایینتر از چیزی که است بیاورند!

قطعا هر خریداری از شما می پرسد که چرا می خواهید خانه خود را بفروشید، شما برای فروش خانه خود دلایل متفاوتی دارید که لزومی ندارد خریدار بداند! ممکن است به دلایل مشکلات مالی و یا مشکل با همسایه ای خاص قصد فروش خانه را دارید؛ در هر صورت اگر خریدار بداند شما نیاز دارید هر چه سریعتر خانه خود را بفروشید این را یک فرصت دانسته تمام تلاشش را می کند که خانه شما را ارزانتر از آن چیزی که است خریداری کند. اجازه دهید دلیل فروش خانه شما نزد خودتان و مشاور املاک بماند.

همسایه‌ها چطور هستند؟

خریداران در هر فرصتی که شما را ببینند این سوال را خواهند پرسید! یادتان باشد تعریفی که شما از یک همسایه خوب دارید با دیگری متفاوت است، همسایه ای را که شما مهربان می دانید ممکن است در نظر دیگری شخصی باشد که مداوم در کار همسایه خود دخالت می کند؛ شاید بسیاری از مواردی که برای دیگران آزار و اذیت باشد برای شما آن معنی را نداشته باشد، پس اگر می خواهید این سوال دلیلی برای کاهش قیمت خانه شما نشود به آن پاسخ نداده و یا بهتر بگوییم زمانیکه خریدار خود و یا همراه با خانواده برای دیدن خانه شما می آید در محل حضور نداشته باشید. یادتان باشد هر خریداری از هر چیزی استفاده می کند تا قیمت خانه شما را کم کند.

اخیراً چه تعمیراتی در خانه‌تان انجام داده‌اید؟

یک خریدار اگر مواردی در خانه شما پیدا نکند که بتواند به واسطه آنها از قیمت خانه شما کم کند بنابراین همه جا را زیر و رو می کند تا دلیلی بیابد که شما را مجاب به پرداخت هزینه هایی کند! بعید نیست که خریدار شما را مجبور به یک تعمیر در خانه به صورت مشترک کند! اگر در خانه تعمیراتی انجام داده اید به او بگویید تا بعدها به دلیل دروغی که گفته اید مجبور نشوید از قیمت خانه خود کم کنید.

همسایه تان خانه‌شان را چه قیمتی برای فروش گذاشته بودند؟

هنگام بازدید از خانه حضور نداشته باشید! یک خریدار اگر متوجه شود که همسایه های شما برای فروش خانه خود اقدام کرده اند و خانه را با قیمتی پایین تر فروخته اند آن وقت کار شما سخت تر خواهد شد! چراکه او برای خرید خانه تنها پول را خواهد دید و توجهی به دلایل ارزان فروختن خانه همسایه کناری ندارد! بنابراین اگر از قیمت خانه همسایه اطلاعی دارید منکر آن شوید! لزومی ندارد به تمامی سوالها پاسخ دهید و تنها راه نجات از آن حضور نداشتن در جلسه های بازدید از ملک است!

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]