اسکانو
چگونه یک مشاور املاک موفق باشید

۵ کاری که یک مشاور املاک موفق باید انجام دهد!

 مشاور املاکی کار ساده‌ای نیست، درواقع تخصصی است که برای داشتن آن لازم است در این راه آموخته‌های بسیاری داشته باشید؛ اما به‌عنوان یک مشاور املاک موفق برای رسیدن به موفقیت در یک روز کاری لازم است این ۵ کار را انجام دهید:

مشتریان آنلاین را بررسی کنید

هرروز تکنولوژی بیشتر پیشرفت می‌کند و ارتباط مردم با فضاهای مجازی نیز بیشتر می‌شود. هر فرد برای شما یک فرصت به‌حساب آمده و باید از آن بهترین استفاده را ببرید. از فضاهای مجازی بیشترین استفاده را کرده و برای پیشبرد هدف‌هایتان از آن بهره بگیرید. هرروز آنلاین باشید، ایمیل‌هایتان را چک کرده و سعی کنید مشتریان احتمالی خود را به فهرست ایمیل‌های گروهی اضافه کنید تا از این طریق بتوانید بخش بسیاری از مشتریان خود را از تغییرات و اطلاعات روز املاک باخبر کنید.

پاسخ تلفن‌هایتان را داده و پیگیری تلفنی داشته باشید

تصور اینکه آژانس‌های املاک پاسخ تلفن‌های خود را نمی‌دهند را از ذهن مشتریانتان حذف کنید. با مشتریان خود در ارتباط باشید و با جواب دادن به تماس‌های تلفنی و پیگیری، مشتریان احتمالی را تحت تأثیر قرار دهید.

رسانه‌های اجتماعی را فراموش نکنید

یک واقعیت این است که هر شخصی قبل از تماس و برقراری ارتباط با شما، سری به گوگل زده و درباره کاری که قصد انجامش را دارد در دنیای مجازی جستجو می‌کند. حال باید اشخاص بتوانند در جستجوهای اینترنتی خود چیزی درباره شما کسب کنند تا به‌سوی شما جذب شوند. شما به‌عنوان یک مشاور املاک باید با حضور فعال در رسانه‌های اجتماعی نتایج این جستجو را به نفع خود تغییر دهید. هرروز بخشی از وقت خالی خود را برای بررسی کانال‌های اجتماعی، ارسال پیام، برقراری ارتباط جدید و نوشتن پستی جالب بگذارید.

در دنیای واقعی با دیگران نیز ارتباط برقرار کنید

درست است که ارتباط با مشتریان آنلاین کاری سودمند است، اما فراموش نکنید ارتباط رودررو برای برند سازی کارتان یکی از مهم‌ترین اقدامات شما به‌حساب خواهد آمد. روزی یک‌بار از دفتر خود بیرون زده و با صاحبان کسب‌وکار محله خود ارتباط برقرار کنید. قرار ملاقات با دیگر حرفه‌ای‌های کسب‌وکارتان یا دیگر صنایع می‌تواند راهی باشد تا شما اثری مثبت در دیگران ایجاد کرده و احتمال رجوع افراد به شما بیشتر شود، چه کسی می‌داند که مشتری بعد شما از کجا می‌آید…؟

همواره در حال یادگیری باشید

موفق‌ترین‌ها در این کار کسانی هستند که همواره در حال یادگیری هستند. هر چیز جدیدی که برای مشتریان شما و کسب کارتان می‌تواند مفید واقع شود یاد بگیرید. هیچ‌کس با اتکا بر دانسته‌های پیشین خود نمی‌تواند در دنیای امروز موفق باشد. ازاین‌رو هر اطلاعاتی که می‌تواند سرمنشاء یک ارتباط خوب و پایدار بین شما و مشتری باشد را یاد بگیرید، این اطلاعات می‌توانند اخبار روز دنیا باشند و یا قوانین خریدوفروش ملک و …

1
ارسال دیدگاه

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
املاک جاهد Recent comment authors
  Subscribe  
جدیدترین قدیمی ترین بالاترین امتیاز
من را خبردار کن از
املاک جاهد
میهمان
املاک جاهد

احسنت ب وب سایت خوبتون
موفق باشید!

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]