اسکانو
سفرهای پاییزی

5 مقصد عالی برای سفرهای پاییزی داخل کشور

پاییز فصلی هزار رنگ است، فصلی پر از رنگ و احساس که در هیچ زمان دیگری نمی‌توانید این‌همه زیبایی را یکجا ببینید. برای برخی از افراد پاییز فصلی کسل‌کننده و تا حدودی سرد است؛ اگر می‌توانید از این دلسردی کمی خود را دور کنید و کمی نیز با هوای خنک این فصل کنار بیایید توصیه می‌کنیم دل به جاده زده و به یکی از 5 مقصد گردشگری ایرانمان سفر کنید.

کویر مرنجاب

اگر اهل کویرگردی هستید، پس خوب است که سفر خود را با کویر مرنجاب در اصفهان آغاز کنید. کویری با یک آسمان زیبا و بی‌انتها و ماسه‌هایی نرم که می‌تواند با تپه‌های شنی بلند خود روزهایی را میزبان شما باشد و تعطیلاتی به‌یادماندنی برای شما ایجاد کند. در سفر به مرنجاب می‌توانید از دریاچه نمک آران و بیدگل و دریاچه‌ی حوض سلطان نیز دیدن کنید و روزهای خاطره‌انگیزی را برای خود رقم بزنید. لازم به ذکر است که کاروانسرای مرنجاب و کاروانسرای سفیدآب که از دوران صفوی به‌جای مانده‌اند نیز در مسیر شما به این کویر زیبا قرار دارند.

جنگل النگدره

جنگل‌ها فقط در تابستان و بهار جلوه گری ندارند؛ پاییز فصلی رؤیایی برای یک جنگل به‌حساب خواهد آمد؛ تصور کنید جنگلی پر از هزارن رنگ را … جنگل النگدره علاوه بر آنکه بهار و تابستان زیبا و پرطراوتی را جلو چشمانتان آماده می‌کند، بلکه پاییز زیبا و افسون گری را نیز برایتان جلوه‌گر خواهد کرد. این جنگل از هفت منطقه گردشگری نمونه کشور به‌حساب آمده و در پنج کیلومتری جنوب شهر گرگان قرار دارد.

آبگرم لاویج

آبگرم لاویج در نزدیکی شهر نور و بخش چمستان قرارگرفته است. آب گرم لاویج درواقع در دل روستای لاویج قرار دارد؛ روستایی بسیار زیبا که در فصل پاییز می‌تواند جلوه گری طبیعت را به رخ بکشاند. درراه رسیدن به این آب گرم پارک جنگلی کشپل و بام زیبای کشپل نیز قرارگرفته است که می‌توانید سری به آن زده و نفسی تازه کنید در هوای پاک و مناظر زیبای پاییزی آن‌ها…

یزد

یزد همان‌طور که می‌دانید اولین شهر خشتی در جهان است؛ و ازنظر تاریخی دومین شهر در جهان پس از ونیز است. این شهر با توجه به داشتن قنات‌هایی بزرگ و حیرت‌انگیز در جهان معروف شد و آن را بانام‌های شهر بادگیرها و عروس کویر می‌شناسند. قطعاً یزد در تابستان به دلیل آب‌وهوای گرم و کویری که دارد خیلی باب طبع گردشگران نیست؛ اما پاییز این شهر هوایی ملایم و مطبوع دارد که مثال فصل بهار در شهرهای دیگر است! در سفر به یزد می‌توانید سفری در دل تاریخ را در هوایی خوش و مطبوع تجربه کنید.

آشوراده

آشوراده تنها جزیره‌ی ایرانی در دریای خزر است و پاییز فصلی دل‌انگیز برای این جزیره به شمار می‌آید؛ چراکه در این فصل انارهای وحشی و تمشک‌ها می‌رویند و آب و هوایی بسیار مطبوع آن را فرامی‌گیرد. در این فصل پرندگان مهاجر به جزیره آشوراده سفرکرده و بسیار مناسب برای کسانی است که به پرندگان علاقه‌مند می‌باشند.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]