اسکانو
آجرنسوز نما

آجرنسوز نما و ویژگی‌های آن

آجرها درگذشته و در ذهن بسیاری از ما از دسته مصالحی بسیار کم‌توان و شکننده به‌حساب می‌آمدند؛ اما با پیشرفت فنّاوری روزبه‌روز روند تولید آن‌ها دستخوش تغییراتی شد و اکنون آجرنسوز نمای تولیدی دارای تحول‌های بسیاری نسبت به گذشته است. آجرنسوزهای نوین دارای مواد اولیه و فرمولاسیون متفاوت به همراه روند تولید متفاوتی نیز بوده‌اند که همین امر منجر به آن شده تا کیفیت آجرهای جدید به نسبت نمونه‌های قبلی بسیار بالا باشد و دارای مقاومت فشاری و جذب آب بیشتری نیز باشند.

آجرنسوز نما دارای ویژگی‌های بسیاری است و دقیقاً همین ویژگی‌های منحصربه‌فرد است که توانسته این عنصر جدید را از نمونه‌های قبلی متمایز کند. در این نوع از آجرنسوز نما مقاومت در مقابل یخبندان و جذب آب بسیار بالا است و ازاین‌رو بسیار مناسب برای کار کردن در نمای ساختمانی می‌باشند. این نوع از آجرنسوزها دارای تنوع رنگی بالایی هستند و در انواع مدرن و سنتی می‌توان آن‌ها را تهیه کرد.

ضد سایش بودن در مقابل ترددهای زیاد و عوامل فرسایشی به همراه مقاومت فشاری بالا و نسوز بودن از دیگر ویژگی‌های بارز این نوع از مصالح است. جالب است بدانید این نوع از آجرها دارای رنگی ثابت هستند و در مقابل نور آفتاب هیچ رنگ‌پریدگی در آن‌ها مشاهده نخواهد شد. این نوع از آجر در برابر باران‌های اسیدی مقاومت بالایی داشته و به دلیل عدم استفاده از مواد و آلاینده‌ها نظیر آزبست از دسته مصالح دوستدار محیط‌زیست بشمار می‌آید. این آجرهای نسوز علاوه بر آنکه می‌توانند به‌عنوان نمای ساختمانی مورداستفاده قرار بگیرند اگر به‌عنوان نمای کف نیز از آن‌ها استفاده شود هیچ لغزندگی در سطوح ایجاد نخواهند کرد. از این محصول هم می‌توان در نمای خارجی و هم داخلی بهره برد.

 

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]