اسکانو
نگهداری سگ در آپارتمان

آنچه باید در هنگام نگهداری سگ در آپارتمان رعایت کنید

نگهداری سگ در آپارتمان ، این موجودات دوست داشتنی در منازل کار ساده ای نبوده و همواره دارای دغدغه های بسیاری است. از ریزش موی حیوانات
گرفته تا دفع آنها همگی مواردی هستند که باید از قبل برای آنها چاره ای اندیشیده باشید، تا نه شما و نه حیوان دلبندتان دچار مشکل نشوید.

محل خواب حیوان خانگیتان را مشخص کنید

برای موجودات زیبای پشمالوی خود از کوسن هایی با پارچه هایی استفاده کنید که دارای خز نباشند. این نوع از پارچه ها به هیچ عنوان برای حیوان خانگیتان مناسب نیستند. در گوشه ای دنج از خانه برای این حیوانات کوچک، تشکی نرم و متناسب با دکوراسیون منزلتان درست کنید، حتی برای این کار می توانید از وسایل قدیمی نیز بهره بگیرید، مثلا از چمدان های قدیمی و یا جعبه های میوه ای چوبی استفاده کنید، و آنها را به زیبایی برای حیوانات کوچک خود تزیین کنید. حیواناتی همچون سگ و گربه، علاقه ای بسیار به دیدن منازل بیرون از خانه دارند. پس نشیمنی کوچک در کنار پنجره برای آنها در نظر بگیرید، با این کار هم فضای مناسبی برای استراحت حیوان در نظر گرفته اید و هم به راحتی باعث شدید که موهای ریخته شده در یک جا از خانه شما جمع شوند.

محل غذا خوری حیوان را محدود کنید

برای اینکه حیوان شما در زمان غذا خوردن ریخت و پاش نداشته باشد، ظروف غذا خوری را در جایی همسطح با زمین قرار ندهید، یا می توانید ظروف غذاخوری موجود زیبایتان را در قسمتی از خانه قرار داده و محل را کمی محدود کنید.

محل دفع و شستشوی حیوان را مشخص کنید

بهتر است محل دفع حیوان خانگی شما در سرویس بهداشتی و یا لاندری انتخاب شود، این کار به حذف بوی ناخوشاند و جلوه ای زشت در خانه شما کمک شایانی خواهد کرد. اما برای نظافت و بهداشت حمام، بهتر است محل نظافت سگ و یا گربه خود را از حمام شخصیتان جدا کنید، برای این کار یک دوش و مکانی مجزا برای حیوانتان در نظر بگیرید.

محل عبور و مرور برای حیوان خانگی خود تعبیه کنید

اگر دارای منزلی هستید که از حیاط بهره می برد، بهتر است برای حیوان خانگی خود، مسیری برای عبور و مرور جداگانه در نظر بگیرید، و سپس مسیر ایجاد شده را مطابق با دکوراسیون داخلی خود تزیین کنید. این کار هم یک قسمتی دکوراتیو در خانه شما ایجاد می کند، و هم راهی ساده برای راحتی حیوان مورد علاقه تان در عبور و مرور می باشد. این درگاه مخصوص را می توانید در زیر درب اصلی، زیر پنجره و … در نظر بگیرید.
در آخر اما، اگر منزل شما دارای حیاط است، از بردن حیوانات به داخل خانه پرهیز کرده و در حیاط و در هوایی باز برای حیوان مورد علاقه خود خانه ای زیبا فراهم کنید، و از تمام دغدغه های نگهداری حیوانات در خانه در امان بمانید.

1
ارسال دیدگاه

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
مهدی Recent comment authors
  Subscribe  
جدیدترین قدیمی ترین بالاترین امتیاز
من را خبردار کن از
مهدی
میهمان
مهدی

خیلی جالب بود. ممنون

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]