اسکانو
صندلی‌های پاف

استفاده از صندلی‌های پاف در دکوراسیون داخلی

صندلی‌های پاف درواقع صندلی‌های کوسنی هستند که همانند کوسن‌ها بوده با این تفاوت که اکثراً پایه داشته و یا حجیم‌تر هستند. این نوع از صندلی‌ها عموماً تماماً پارچه‌ای هستند، اما مدل‌های متفاوتی از آن‌ها متناسب با هر سبک از دکوراسیونی تولیدشده و می‌تواند یکی از اجزای کوچک دکوراسیون اما با تأثیر بسیار بالا در فضا باشند.

 این نوع از صندلی‌ها عموماً دارای دسته و پشتی نیستند و به‌صورت یک نیمکت کوچک مورداستفاده قرار می‌گیرند. اگر دکوراسیونی مدرن دارید، انواع پاف های پایه‌دار مناسب شما خواهند بود.

صندلی‌های پاف عموماً از دسته مبلمان همه‌کاره به‌حساب می‌آیند، این نوع از صندلی‌ها می‌توانند در نقش‌های میز جلو مبلی، میز بغل مبلی، صندلی اضافه برای مهمان و زیرپایی راحتی برای جلو مبلمان ظاهر شوند و هیچ محدودیتی در نوع استفاده از آنها در دکوراسیون نخواهید داشت.

پاف ها با توجه به نوع و متریالی که برای ساختشان استفاده‌شده است در قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌شوند؛ اما عموماً این نوع از صندلی‌ها قیمتی برابر با 130 تا 550 هزار تومان را به خود اختصاص می‌دهند و برای یک تغییر زیبا و دل‌نشین در دکوراسیون داخلی بهترین انتخاب‌ها به شمار خواهند رفت.

 حتماً لازم نیست پاف ها را هماهنگ با مبلمان خود انتخاب کنید، در مواردی بهتر است پاف ها دارای جلوه‌ای متفاوت در فضای شما باشند تا در محیط چشمگیرتر باشند. اگر تمایل به ایجاد هماهنگی مابین پاف و دیگر وسایل خانه‌دارید، این پاف ها می‌توانند هماهنگ با پارچه کوسن مبلمان، هماهنگ بافرش و یا حتی پرده نیز انتخاب شوند.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]