اسکانو
دکوراسیون

استفاده مجدد از تخت خواب نوزاد در دکوراسیون

زمانی که اقدم به خرید سیسمونی اتاق نوزاد می‌کنیم همه‌چیز قشنگ است؛ یکی از وسایل کاربردی و بسیار زیبایی که می‌تواند زینت‌بخش اتاق کودک باشد تخت خواب کوچک نوزاد است؛ اما یک نوزاد در چشم بر هم زدنی بزرگ‌شده و تخت خواب کوچک وی دیگر به کارش نخواهد آمد. اگر شما هم در خانه خود کودک داشته باشید، پس قطعاً یکی از این تختخواب‌های کوچک دارید که احتمالاً چند سالی است در خانه شما خاک می‌خورد! امروز می‌خواهیم ایده‌هایی جالب برای شما معرفی کنیم که توسط آن‌ها بتوانید این تختخواب‌های بازنشسته شده را دوباره به فضای داخلی و خارجی خود آورده و از آن‌ها برای کاربری‌های دیگری استفاده کنید.

چرا هزینه‌های زیادی را در مبلمان فضای باز صرف کنید؟ تخت نوزاد را به یک نیمکت چوبی راحت تبدیل کنید. این تخت خواب‌ها به‌سادگی می‌توانند یک نیمکت زیبا در گوشه‌ای از فضای باز شما باشند و برای گذراندن یک عصر دل‌نشین از آن‌ها استفاده کنید. این تخت خواب‌ها حتی می‌توانند هنوز هم در اتاق‌خواب کودک شما به‌جای استراحت محلی برای بازی کردن باشند؛ تنها کافی است قاب چوبی را به گوشه از اتاق برده با تکه‌ای پارچه برای آن سقف ایجاد کنید و در کف آن‌هم یک تشک نرم قرار دهید و از آن‌یک کلبه چوبی زیبا برای کودک خود بسازید.

باور کنید با همین وسایل ساده می‌توان وسایل خلاقانه و کاربردی بسیاری ساخت؛ همین تخت نوزاد می‌تواند جایگاهی برای جمع‌آوری مجلات شما باشد؛ حتی می‌توانید از آن‌ها برای خشک‌کردن لباس‌هایتان نیز استفاده کنید. تنها کافی است کمی خلاقانه تصمیم بگیرید و ظاهر وسیله خود را به‌گونه‌ای تغییر دهید که امکان استفاده‌هایی دیگر از آن فراهم شود.

این تخت می‌تواند بستری برای ایجاد یک گلخانه زیبا و یا باغچه‌ای کوچک برای گیاهانتان باشد؛ تخت چوبی را توسط ظرفی مناسب از خاک پرکنید و سپس گیاهان خود را در آن بکارید، یادتان باشد بستر تهیه‌شده باید بتواند پاسخگوی نیاز گیاهانتان باشد پس فکر همه‌جا را بکنید، مثلاً برای آن‌یک سیستم تخلیه آب یکپارچه در نظر بگیرید. حال این بستر آماده را داخل بهارخواب خود قرار دهید و از باغ کوچک شخصیتان لذت ببرید.

صندلی‌های آویزان همواره برای بزرگ‌سالان هیجان‌انگیز بوده‌اند؛ توسط طناب‌هایی قوی صندلی کودک را به سقفی آویزان کنید که بتواند وزن صندلی و شمارا تحمل کند، سپس داخل آن را با کوسن‌های پارچه‌ای رنگی پرکنید.

برای استفاده از وسایل قدیمی تنها کافی است نگاهی خلاقانه و هوشمندانه داشته باشید؛ از هر وسیله قدیمی می‌توان استفاده‌ای بهینه کرد و از صرف هزینه‌های اضافی جلوگیری کرد. چه کسی فکرش را می‌کرد تا یک‌تخت نوزاد را بتوان برای مصارفی همچون یک مبلمان راحت، میزتحریر، صندلی آویز، باغچه‌ای کوچک و … استفاده کرد؟!

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]