اسکانو
گل آرایی

ایده‌هایی برای گل آرایی در آپارتمان

اگر شما هم از دسته کسانی هستید که در فضای آپارتمانی کوچک خود از گیاهان زیادی نگهداری می‌کنید پس خوب است بدانید که این گیاهان سبز زیبا علاوه بر آنکه می‌توانند طراوت طبیعت را به فضای شما مهمان کنند، یکی از عناصر دکوراتیو بی‌نظیری هستند که اگر کمی خلاقانه تصمیم بگیرید می‌توانید از آن‌ها بهترین دکوری‌ها را برای فضای خود بسازید، دکوری‌هایی که قادرند به‌سادگی تحولی عظیم در دکوراسیون داخلی شما ایجاد کنند.

قبل از آنک به چیدمان گل‌های آپارتمانی خود فکر کنید لازم است بدانید که گیاهان آپارتمانی شما ازلحاظ نیاز به نور طبیعی چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند.

 اگر گل‌هایی که نگهداری می‌کنید دارای روش نگهداری یکسانی هستند که مشکلی وجود ندارد، اما اگر برخی از گیاهان شما به نور مستقیم نیاز دارند و برخی دیگر به نور غیرمستقیم آن‌ها را تفکیک کنید چراکه ممکن است درنهایت این چیدمان زیبا منجر به از بین رفتن برخی از گیاهان نوبت!

شلف‌های دیواری، قفسه‌ها زیبای فلزی، سبدهای آویز، استندهای چوبی مخصوص نگهداری گیاهان بسیاری در بازار موجود هستند که برای چیدمان گیاهان آپارتمانی خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

این کار علاوه بر آنکه یک فضایی دنج و زیبا ایجاد می‌کند منجر به طراوت بیشتر گیاهان شما نیز خواهد شد، چراکه گیاهان زمانی که در کنار همدیگر قرار دارند حالشان بهتر است و رطوبتی که از تمامی آن‌ها متصاعد می‌شود درمجموع برای کل گیاهان مناسب است.

قرار بر این نیست تا سازه‌های متفاوت و پرهزینه‌ای تهیه کنید تا فضای شما و چیدمان گیاهانتان خاص باشد، گیاهان آن‌قدری زیبا هستند که حتی اگر آن‌ها را در گلدان‌هایی زیبا قرار داده و بر روی میزی ساده قرار دهید هم در فضای شما غوغایی به پا خواهند کرد.

استندی کوچک در کنار پنجره قرار دهید و گیاهان خود را به شکل نامنظم بر روی آن بچینید، این چیدمان می‌تواند متفاوت‌تر باشد، می‌توانید شلف‌ها و قفسه‌های دیواری ساده و فلزی بر روی دیوار نصب کنید و گیاهان خود را داخل آن‌ها قرار دهید، این کار سردی بیش‌ازحد فلز را گرفته و علاوه بر زیبایی می‌تواند گرمای زیادی را به فضای شما بدهد.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]