اسکانو
سازمان‌دهی وسایل آشپزخانه

ایده‌هایی خلاقانه برای سازمان‌دهی وسایل آشپزخانه

سازمان‌دهی یکی از اولین چیزهایی است که ما یاد می‌گیریم اما با آن حتی بزرگ‌سالان هم مشکل‌دارند! سازمان‌دهی وسایل آشپزخانه یکی از سخت‌ترین کارهاست و دلیل آن‌هم این است که در یک آشپزخانه وسایل بسیار زیادی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید.

گاهی اوقات دیگر کابینت‌ها و کشوها جوابگوی وسایل ما نیستند؛ اما فارغ از راه‌های معمول که در بسیاری از خانه‌ها شاهد هستید می‌توانیم ایده‌های خلاقانه‌ای را بکار ببریم و سپس علاوه بر آنکه یک عنصر دکوراتیو را به فضای خود هدیه می‌دهیم از آن به‌عنوان یک وسیله کاربردی نیز استفاده کنیم.

سبدهای فلزی بهترین وسیله‌ها برای نگهداری وسایل مختلف در داخل آشپزخانه هستند که برای نگهداری وسایل خاص تنها کافی است تا آن‌ها را در نقاطی مختلف از آشپزخانه قرار دهید. به‌طور مثال می‌توانید این سبدهای آویز را در سردترین نقطه آشپزخانه خود قرار دهید و سپس موادی همچون سیب‌زمینی، پیاز و یا حتی سبزی‌ها خود را داخل آن‌ها نگهداری کنید.

برای استفاده از چنین سبدهایی حتماً لازم نیست هزینه کنید، گاهی اوقات کاردستی‌هایی که می‌سازیم از هر چیز دیگری بیشتر به دلمان می‌چسبد! برای آنکه یک سبد فلزی ساده برای سیر یا پیاز خود بسازید تنها کافی است سیم فولاد ضدزنگ تهیه‌کرده و آن‌ها را در هم تابیده و یک بافت ساده ایجاد کنید. این سبد هم می‌تواند به دیوار پیچ شود هم می‌تواند توسط بندهای نخی از نقطه‌ای آویزان شود.

این سبدهای کوچک برای جمع‌آوری هر چیز کوچکی به کار شما خواهد آمد؛ در آخر هم برای تمیز کردن آن‌ها می‌توانید می روغن خوراکی بر روی دستمال ریخته و پاکشان کنید و با تکه دستمالی خشک به‌خوبی روغن‌ها را از سطح فلز پاک‌کنید.

می‌توانید با تلفیق چوب و فلز ایده‌هایی زیباتر برای فضای خود پیاده‌سازی کنید، از این طریق سبدهای فلزی را بر روی تکیه‌گاهی چوبی به‌خوبی چفت کنید و سپس آن را به دیوار بزنید؛ با این کار به‌سادگی می‌توانید وسایل خود را سازمان‌دهی کنید؛ کتاب‌های آشپزی، گلدان کوچک مختص به آشپزخانه، ادویه‌جات، مواد شوینده و هر چیز دیگری که بخواهید بدون آنکه فضای میز کار شمارا اشغال کنند به زیبایی در کنار هم جای خوش خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]