اسکانو
سبک اسکاندیناوی

ایده طراحی داخلی خانه‌ای به سبک اسکاندیناوی با متراژ زیر 70 مترمربع

حتی اگر شما طراح داخلی حرفه‌ای هم باشید بازهم کار کردن با فضاهای کوچک و پرتی زیاد می‌تواند چالش‌های بزرگ خود را همراه داشته باشد. کار کردن در فضاهایی کوچک اگرچه سریع پیش می‌رود اما اگر در چنین فضاهایی هوشمندانه تصمیم‌گیری نشود نتیجه‌ای دلخواه به دست نخواهد آمد. امروز می‌خواهیم طراحی داخلی خانه‌ای زیبا با متراژ زیر 70 متر را که به سبک اسکاندیناوی دکور شده است را برای شما نشان دهیم؛ از خانه زیبای امروز ایده بگیرید و برای داشتن فضایی دل‌چسب‌تر خلاقانه‌تر تصمیم بگیرید.

همان‌طور که در خانه امروز می‌بینید، استفاده از گیاهان طبیعی در اولویت بوده حتی در کنار گیاه طبیعی که داریم استفاده از تابلوهای نقاشی بارنگ‌های شاد از طبیعت نیز می‌تواند زیبایی فوق‌العاده‌ای به فضا بدهد. یادتان باشد تزیین فضاهای کوچک همیشه به این معنی بوده که در کنار فکر به زیبایی محیط به فضای ذخیره‌سازی هم توجه کنید.

 به‌طور مثال میزی که برای این خانه زیبا در نظر گرفته‌شده است قسمتی برای قرارگیری کتاب‌ها و سایر وسایل نیز در خود دارد؛ در گوشه‌ای از سالن نشیمن نیز یک چراغ زیبا و منحصربه‌فرد به‌گونه‌ای جای خوش کرده که هیچ فضای اضافه‌ای را اشغال نکرده است.

اگر داخل فضای خود نیاز به یک میز کاردارید می‌توانید از انواع میزهای چندکاره و تاشو استفاده کنید، استفاده از میزی کوچک در کنار یک صندلی ارگونومیک در گوشه‌ای دقیقاً می‌تواند نیاز شمارا برای کار در خانه در گوشه‌ای از منزل برآورده کند.

تنها کافی است میز و صندلی انتخاب کنید که با دیگر وسایل موجود در دکوراسیون شما هماهنگی داشته باشد. وقتی قرار است در فضایی چند کاربری داشته باشید بهتر است فضاهای خود را تفکیک کنید، این تفکیک از درهم‌ریختگی فضای شما می‌کاهد و بدون اینکه فضایی بسته ایجاد کنید توانسته‌اید دکوراسیونی خوب و خلاقانه ایجاد کنید.

میز ناهار خود را به‌گونه‌ای بچینید که تفکیک فضای شما به بهترین نحو ممکن انجام شود، برای این میز ناهارخوری یک گلدان تزیینی زیبا، صندلی‌هایی ارگونومیک و متناسب با سبک دکوراسیون انتخاب کنید تا فضایی دل‌چسب ایجاد شود. رنگ سفید همواره از دسته رنگ‌های خنثی بوده و قابلیت هماهنگی با هر رنگ دیگری را دارد، این رنگ به‌خوبی قادر است تا حس روشنایی و بزرگی به فضای شما بدهد.

از این رنگ سفید در هر نقطه‌ای از خانه استفاده‌شده است، سفید در کنار مشکی این بار به آشپزخانه هم راه‌یافته و ترکیب شدن این دورنگ آشپزخانه‌ای جمع‌وجور و کاملاً مدرن را ایجاد کرده است.

برای اتاق‌خواب اما استفاده از رنگ‌هایی همچون سفید، بژ، خاکستری و چوب برهنه باعث می‌شود تا اتاق‌خوابی تمیز و روشن در اختیار داشته باشیم، ازآنجایی‌که نورپردازی در فضاهای کوچک حرف اول را می‌زنند، در این خانه 65 متری نیز علاوه بر نورپردازی‌های سقفی از نورپردازی دیواری نیز استفاده‌شده است.

زمانی که فضای کمی در اختیارداریم نیاز به ایده‌های خلاقانه بیش‌ازپیش حس می‌شود. برای این خانه کوچک نیز فضای ذخیره‌سازی کفش منحصربه‌فردی در نظر گرفته‌شده است؛ در کنار این فضای ذخیره‌سازی یک مبلمان عثمانی برای لغزش کفش به داخل و یا خارج از پا نیز انتخاب‌شده است.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]