اسکانو

ایده طراحی و دکوراسیون یک خانه 49 متری

وقتی بحث از خانه های کوچک در میان است، بنابراین اولین چیزی که اهمیت دارد این است که بتوان از حداکثر فضا بیشترین بهره را برد. مهمترین چیز هایی که می تواند به شما کمک کند تا فضایی خوشایند را داشته باشید رنگ ها، نور طبیعی، نورپردازی هایی مناسب برای شب، استفاده از المان های کوچک و کم حجم و … است که می توانند در کنار هم فضایی پویا و شاداب ایجاد کنند؛ اما در نظر همه ما خانه های کوچک چیزی جز یک فضای خفه کننده نیست، اما امروز می خواهیم به شما بگوییم با یک طراحی مناسب قادر هستید تا یک فضای عالی و دلباز در دل یک خانه 49 متری برای خود ایجاد کنید.

دکوراسیون

خانه کوچک امروز متعلق به یک زوج است، که در طراحی منزل آنها و در واقع تغییر نقاط مختلف فضا برای یک زندگی جدید یکی از مهمترین اقدامات صورت گرفت استفاده از نهایت نور طبیعی است.

باور کنید هر چه هم که در طول روز از نور های مصنوعی در خانه خود استفاده کنید، باز هم معجزه ای که نور طبیعی در بزرگی دکوراسیون شما دارد را نمی توان نادیده گرفت. بنابراین برای خانه های کوچک خود از حداکثر نور بهره بگیرید و در و پنجره ها را با پوششی بسیار نازک بپوشانید. برای این منظور حتی می توانید از درب های شیشه ای بهره بگیرید که نور اتاق خواب به سوی نشیمن و بر عکس منعکس شود.

در چنین خانه هایی که کوچک هستند فضاها از اهمیت ویژه ای بخوردار هستند، باید الگوهای قدیمی را نادیده گرفت؛ به این منظور طراح این خانه کوچک نیز از فضاهای باز و یک دست بهره برده تا کوچک بودن فضا به چشم افراد داخل منزل نیاید.

یادتان باشد زمانیکه از یک خانه کوچک بهره میگیرید بنابراین فضای ذخیره سازی کمی دارید و برای ایجاد آن باید راهکارهای نوینی را در نظر بگیرید. اگر خانه شما نیز همانند این خانه دارای راه پله ای کوچک است از آن استفاده کرده و محیط زیرش را اختصاص دهید به کمد وسایل، با این کا حجم بالایی از وسایل خود را تنها در یک زیر پله ای کوچک جای داده اید. قفسه بندی های متفاوت و زیبا در راهرو ها، مبلمان های کمد دار و تخت خواب هایی که زیر آنها جایی برای ذخیره سازی وسایل دارند، شلف بندی های بالای درب های اتاق ها و قرار دادن وسایل بر روی آنها و … بهترین انتخاب ها برای فضاهای کوچک بشمار می روند.

خانه 49 متری امروزمان در دل خود یک زیر شیروانی دارد، که طراح با ذوق و هنرِ هرچه بیشتر آن را اختصاص داده به کودکی که ممکن است در سالیان دیگری به جمع خانواده بپیوندد.

در ابتدای مطلب امروز برایتان گفتیم که رنگها و المان های بکار برده شده در یک فضا تا چه حدی می توانند بر روی محیط و دکوراسیون داخلی شما تاثیر بگذارند. در این خانه 49 متری از رنگ سفید به همراه لکه های رنگی زرد در کنار یکدیگر استفاده شده که با ترکیب با نور طبیعی می توانند به بزرگتر نشان دادن منزل در چشم و حس دلبازی خانه کمک بسیاری کنند.

این لکه های زرد رنگ توانسته اند تا انرژی را به خانه را بازگردانند. استفاده از چوب روشن در کف و مبلمان نیز انتخاب هوشمندانه ای بوده که در ترکیب با فضای پویا و زنده این خانه 49 متری صمیمت و گرما را به آن افزوده است.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]