اسکانو

ایده هایی برای آویز های کودکانه در دکوراسیون داخلی اتاق کودک

همیشه طراحی و دکوراسیون به این معنی نیست که مبلمان گران‌قیمت و یا اجزای دکوری پرهزینه‌ای را تهیه کرده و داخل محیط خود قرار دهید. بسیاری از اجزای دکوری نیز وجود دارند که حتی خود شما قادر به ساخت آن‌ها بوده و می‌توانید برای زیبایی هر چه بیشتر فضای زندگی کودک خود از آن‌ها استفاده کنید.

برای این کار تنها کافی است کمی ذوق، سلیقه و خلاقیت به کار برده و خودتان آویزهای زیبایی را بسازید، با استفاده از پارچه‌های نمدی، کاغذ، مقوا و بسیاری دیگر از این وسایل ساده می‌توان به زیبایی محیطی شکیل و دوست‌داشتنی برای کودکان ایجاد کرد.

یادتان باشد آویزهای کودکانه باید طرح‌های کودکانه داشته باشند؛ اگر کودک شما به سنی رسیده که اکنون می‌دانید به چه المان خاصی علاقه‌مند است از همین علاقه‌مندی استفاده کرده و آویز یا حتی پشت‌دری مناسبی برای او تهیه کنید.

این نوع از المان‌های ساده و دوست‌داشتنی در دکوراسیون داخلی اتاق کودک می‌توانند با هزینه‌هایی اندک ساخته‌شده و یا خریداری گردند اما درعین‌حال زیبایی بسیار زیادی به فضای داخلی اتاق کودک می‌دهند.

نحوه ساخت آویز اتاق کودک

برای درست کردن این آویزهای کوچک زیبا نیاز به مقداری پارچه نمدی، نخ و سوزن، پنبه و قیچی و الگو دارید؛ برای این منظور الگوی انتخابی خود را تهیه کنید، ابر، فیل، گوسفند، گل و … سپس الگوی خود را بر روی تکه‌ای کاغذ پیاده‌سازی کرده و آن را بر روی پارچه نمدی قرار داده و برش دهید. هر یک از المان‌هایی که قصد دارید به شکل عروسکی و برجسته ساخته شوند نیاز به دوتکه از الگو بریده‌شده خواهند داشت. دوبدنه از شکل انتخابی خود را توسط نخ و سوزن به یکدیگر بدوزید و تنها قسمتی از آن را باز گذاشته تا بتوانید با مقداری از پنبه داخل آن را پرکنید. سعی کنید برای متصل کردن المان‌های متفاوت به یکدیگر از نخ‌های تزیینی و یا روبان‌های زیبا استفاده کنید تا جلوه کار شما بیشتر باشد. در آخر برای پایه کار می‌توانید از سیم‌های مفتولی و یا چوب استفاده کنید.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]