اسکانو

ایده هایی جالب برای قفسه بندی باز آشپزخانه

آشپزخانه به عنوان قلب خانه که هر فعالیتی در آن انجام می پذیرد دقیقا جاییست که باید قبل از هر فضایی به آن دقت کرده و با زیبایی هر چه تمام دکوراسیونش را بچینید. در گذشته که آشپزخانه ها از فضای نشیمن دور بوده و اغلب خود به شکل اتاقی در خانه وجود داشتند، شاید دکوراسیون داخلی این فضا برای افراد اهمیت زیادی نداشت.

اما زمانیکه آشپزخانه ها جزیی از نشیمن و دیگر فضاهای خانه شده و دید به آنها از هر فضایی میسر شد، دکوراسیون داخلی این محیط نیز مانند دیگر فضاهای داخلی دارای اهمیت زیادی شد. یکی از چیزهایی که در زیبایی یک آشپزخانه تاثیر دارد، قفسه بندی صحیح و زیبای آن است.

اگر بتوانید یک قفسه بندی جسورانه و متفاوت برای محیط آشپزخانه خود ایجاد کنید، قطعا توانسته اید تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی دکوراسیون داخلی خانه خود بگذارید.

قفسه های باز آشپزخانه یک نمونه از قفسه بندی های این فضا هستند که اگر به درستی پیاده سازی شوند می توانند فضایی الهام بخش برای شما ایجاد کنند. تنها کافیست کمی هنر به قفسه های خود اضافه کنید و سپس از دیدن این همه زیبایی لذت ببرید.

لازم نیست تمام بخش های آشپزخانه را قفسه های باز ایجاد کنید؛ قسمت های پایینی را به قفسه های در بسته اختصاص داده و قسمت های بالایی را با قفسه های باز جایگزین کنید. همین قفسه های باز می توانند در فضای شما جایی برای قرار گیری وسایل شما باشند، وسایلی که اگر با سلیقه چیده شوند علاوه بر اینکه در سهولت انجام کارها کمک حالتان هستند به شکل وسایل دکوری در فضای شما نقش بازی کرده و منجر به زیبایی فضای شما می شوند.

یادتان باشد در این قفسه های باز قرار نیست ظروف در هم و بر هم چیده شوند! کمی سلیقه بیشتر نیاز دارید، اگر می خواهید از این قفسه ها برای نگهداشتن قابلمه هایتان استفاده کنید، سعی کنید قابلمه های سوخته و رنگ پریده را قرار ندهید! چراکه شما با ایجاد قفسه های باز می خواهید فضایی الهام بخش و زیبا ایجاد کرده که هم در زمان کار در آشپزخانه و هم در زمان استراحت از دیدن فضای اطراف خود لذت ببرید.

ظروف لب پر و ناقص، وسایل قدیمی بی رنگ و رو و هر چیزی که ظاهری خوشایند ندارد مناسب برای قفسه های باز نیستند. این قفسه ها می توانند حتی جایی برای قرار گیری جزوه ها و کتاب های آشپزی شما باشند و در گوشه ای به زیبایی هر چه تمام جای خوش کنند.

ظروف لب پر و ناقص، وسایل قدیمی بی رنگ و رو و هر چیزی که ظاهری خوشایند ندارد مناسب برای قفسه های باز نیستند. این قفسه ها می توانند حتی جایی برای قرار گیری جزوه ها و کتاب های آشپزی شما باشند و در گوشه ای به زیبایی هر چه تمام جای خوش کنند.

برای آنکه ظاهر زیباتری به محیط خود بدهید، بهتر است وسایلی همچون حبوبات، ادویه ها و … همگی در ظرف های شکیل و یک شکل قرار گرفته و سپس بر روی قفسه های باز چیده شوند؛ همین کار می تواند زیبایی بسیار زیادی به فضای شما بدهد.

2
ارسال دیدگاه

avatar
2 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
قفسه فروشگاهی Recent comment authors
  Subscribe  
جدیدترین قدیمی ترین بالاترین امتیاز
من را خبردار کن از
قفسه فروشگاهی
میهمان

خیلی زیبا و کاربردی بود

قفسه فروشگاهی
میهمان

بسیارکاربردی و مفید بود

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]