اسکانو

ایده های جالب برای دکوراسیونی به سبک صنعتی

شاید برای شما داشتن خانه ای به سبک صنعتی کمی خشن و دور از احساس باشد. اما با در نظر گرفتن برخی از جزییات ریز می توانید آرامش و آسایش واقعی را به یک نشیمن با سبک صنعتی بیاورید.

دیوار هایی آجری که نسخه های چاپی  سیاه و سفید در آنها نقش بسته اند، قالیچه هایی شاداب که در کنار وسایل شما جای خوش کرده اند و خطوط لوله ای آهنی بسیار زیبا که بتوانند با هنرمندی هرچه تمام طراحی شده و در کنار سطوحی از چوب قرار بگیرند، همگی می توانند در کنار هم معرف سبکی جدید و زیبا باشند که فضایی متفاوت را برای شما ایجاد می کند.

در سبک صنعتی برای تلطیف فضا از تزیینات مناسب، نیکمت های راحتی ساده و لوازم و تزیینات آرایشی مناسب بهره بگیرید و تمامی آنها را در قابی از بتن جای دهید.

شومینه ای با سبک صنعتی در قابی از شیشه و مس که در گوشه ای جای خوش کرده و آتشی سوزان که در آن شعله ور است می تواند زیبایی منحصر به فردی را برای کسانی ایجاد کند که خواهان تفاوت در فضای خود هستند…

برای پیاده سازی سبک صنعتی در فضای خود بهتر است دیوار های بتنی را با تزییناتی از چوب و تخته سنگ پیاده سازی کنید. بافتی بسیار ساده ایجاد کنید و همانند تصاویر به رنگ هایی اتکا کنید که مختص این سبک زیبا هستند. قهوه ای، خاکستری و سیاه دقیقا رنگ هایی هستند که در این آپارتمان به سبک صنعتی چشم نوازی می کنند. استفاده از چراغ های سقفی به علاوه یک باند چوبی روشن که توانسته مسیر حرکت را ایجاد کند، علاوه بر سادگی زیبایی منحصر بفردی را ایجاد کرده که به خوبی معرف سبک صنعتی می باشند.

زمانیکه از سبک صنعتی در فضای خود استفاده می کنید، یادتان باشد تنها رنگ های سیاه و خاکستری نیستند که می توانند در فضای شما نقش بازی کنند.

از جزییات رنگی در فضای خود بهره بگیرید تا گرفتگی فضا را کم کرده و به آن روح ببخشید. استفاده از برخی وسایل و نوعی از طراحی که نشانی از صنعت داشته باشد برای این نوع از سبک پیشنهاد می شود.

به طور مثال استفاده از میزهای چرخ دار، استفاده از چراغ های سقفی و فلزی، میزهایی با ظاهر عجیب و غریب، ایجاد راه پله های فولادی و پیچ و در پیچ، طراحی راه پله ها به شکل لوله های فولادی و … همگی از انواع طراحی هایی هستند که می توانید برای یک دکوراسیون صنعتی داشته باشید.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]